Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Mehrsprachigkeit und Sprachendidaktik : curriculare Aspekte
Authors: Werlen, Erika
Published in: Variation im heutigen Deutsch : Perspektiven für den Sprachunterricht
Editors of the parent work: Neuland, Eva
Page(s): 469
Pages to: 482
Issue Date: 2006
Series: Sprache - Kommunikation - Kultur
Series volume: 4
Publisher / Ed. Institution: Peter Lang
Publisher / Ed. Institution: Frankfurt am Main
ISBN: 3-631-54262-3
978-3-631-54262-0
Language: German
Subject (DDC): 418.0071: Language teaching
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15075
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Werlen, E. (2006). Mehrsprachigkeit und Sprachendidaktik : curriculare Aspekte. In E. Neuland (ed.), Variation im heutigen Deutsch : Perspektiven für den Sprachunterricht (pp. 469–482). Peter Lang.
Werlen, E. (2006) ‘Mehrsprachigkeit und Sprachendidaktik : curriculare Aspekte’, in E. Neuland (ed.) Variation im heutigen Deutsch : Perspektiven für den Sprachunterricht. Frankfurt am Main: Peter Lang, pp. 469–482.
E. Werlen, “Mehrsprachigkeit und Sprachendidaktik : curriculare Aspekte,” in Variation im heutigen Deutsch : Perspektiven für den Sprachunterricht, E. Neuland, Ed. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2006, pp. 469–482.
WERLEN, Erika, 2006. Mehrsprachigkeit und Sprachendidaktik : curriculare Aspekte. In: Eva NEULAND (Hrsg.), Variation im heutigen Deutsch : Perspektiven für den Sprachunterricht. Frankfurt am Main: Peter Lang. S. 469–482. ISBN 3-631-54262-3
Werlen, Erika. 2006. “Mehrsprachigkeit und Sprachendidaktik : curriculare Aspekte.” In Variation im heutigen Deutsch : Perspektiven für den Sprachunterricht, edited by Eva Neuland, 469–82. Frankfurt am Main: Peter Lang.
Werlen, Erika. “Mehrsprachigkeit und Sprachendidaktik : curriculare Aspekte.” Variation im heutigen Deutsch : Perspektiven für den Sprachunterricht, edited by Eva Neuland, Peter Lang, 2006, pp. 469–82.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.