Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Kontexte und Ziele bilingualen Lehrens und Lernens : Grundzüge einer Didaktik des Bilingualen Lehren und Lernens
Authors: Werlen, Erika
Published in: Aspekte bilingualen Lehrens und Lernens : Schwerpunkt Grundschule
Editors of the parent work: Schlemminger, Gérald
Page(s): 199
Pages to: 220
Issue Date: 2006
Series: Sprachenlernen konkret! : angewandte Linguistik und Sprachvermittlung
Series volume: 1
Publisher / Ed. Institution: Schneider-Verlag Hohengehren
Publisher / Ed. Institution: Baltmannsweiler
ISBN: 3-8340-0139-2
Language: German
Subject (DDC): 418.0071: Language teaching
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15021
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Werlen, E. (2006). Kontexte und Ziele bilingualen Lehrens und Lernens : Grundzüge einer Didaktik des Bilingualen Lehren und Lernens. In G. Schlemminger (ed.), Aspekte bilingualen Lehrens und Lernens : Schwerpunkt Grundschule (pp. 199–220). Schneider-Verlag Hohengehren.
Werlen, E. (2006) ‘Kontexte und Ziele bilingualen Lehrens und Lernens : Grundzüge einer Didaktik des Bilingualen Lehren und Lernens’, in G. Schlemminger (ed.) Aspekte bilingualen Lehrens und Lernens : Schwerpunkt Grundschule. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren, pp. 199–220.
E. Werlen, “Kontexte und Ziele bilingualen Lehrens und Lernens : Grundzüge einer Didaktik des Bilingualen Lehren und Lernens,” in Aspekte bilingualen Lehrens und Lernens : Schwerpunkt Grundschule, G. Schlemminger, Ed. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren, 2006, pp. 199–220.
WERLEN, Erika, 2006. Kontexte und Ziele bilingualen Lehrens und Lernens : Grundzüge einer Didaktik des Bilingualen Lehren und Lernens. In: Gérald SCHLEMMINGER (Hrsg.), Aspekte bilingualen Lehrens und Lernens : Schwerpunkt Grundschule. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren. S. 199–220. ISBN 3-8340-0139-2
Werlen, Erika. 2006. “Kontexte und Ziele bilingualen Lehrens und Lernens : Grundzüge einer Didaktik des Bilingualen Lehren und Lernens.” In Aspekte bilingualen Lehrens und Lernens : Schwerpunkt Grundschule, edited by Gérald Schlemminger, 199–220. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren.
Werlen, Erika. “Kontexte und Ziele bilingualen Lehrens und Lernens : Grundzüge einer Didaktik des Bilingualen Lehren und Lernens.” Aspekte bilingualen Lehrens und Lernens : Schwerpunkt Grundschule, edited by Gérald Schlemminger, Schneider-Verlag Hohengehren, 2006, pp. 199–220.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.