Publication type: Conference paper
Type of review: Editorial review
Title: Die Frage des Alters beim Zweitsprachenerwerb
Authors: Stotz, Daniel
Proceedings: Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l'allemand et le français comme langues d'enseignement le bilinguisme à travers l'école
Editors of the parent work: Watts, Richard James
Andres, Franz
Page(s): 59
Pages to: 64
Conference details: Symposium «Unterrichtssprache Französisch/Deutsch», Bern, 15.-17. November 1988
Issue Date: 1991
Series: Publikation der Akademischen Kommission der Universität Bern
Publisher / Ed. Institution: Haupt
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 3-258-04294-2
Language: German
Subjects: Schule; Unterricht; Zweisprachigkeit; Deutsch; Schweiz; Französisch; Zweisprachiger Unterricht; Bilingualismus
Subject (DDC): 401.9: Psycholinguistics and sociolinguistics
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14476
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stotz, D. (1991). Die Frage des Alters beim Zweitsprachenerwerb [Conference paper]. In R. J. Watts & F. Andres (eds.), Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement le bilinguisme à travers l’école (pp. 59–64). Haupt.
Stotz, D. (1991) ‘Die Frage des Alters beim Zweitsprachenerwerb’, in R.J. Watts and F. Andres (eds) Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement le bilinguisme à travers l’école. Bern: Haupt, pp. 59–64.
D. Stotz, “Die Frage des Alters beim Zweitsprachenerwerb,” in Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement le bilinguisme à travers l’école, 1991, pp. 59–64.
STOTZ, Daniel, 1991. Die Frage des Alters beim Zweitsprachenerwerb. In: Richard James WATTS und Franz ANDRES (Hrsg.), Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement le bilinguisme à travers l’école. Conference paper. Bern: Haupt. 1991. S. 59–64. ISBN 3-258-04294-2
Stotz, Daniel. 1991. “Die Frage des Alters beim Zweitsprachenerwerb.” Conference paper. In Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement le bilinguisme à travers l’école, edited by Richard James Watts and Franz Andres, 59–64. Bern: Haupt.
Stotz, Daniel. “Die Frage des Alters beim Zweitsprachenerwerb.” Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement le bilinguisme à travers l’école, edited by Richard James Watts and Franz Andres, Haupt, 1991, pp. 59–64.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.