Publication type: | Conference other |
Type of review: | Peer review (abstract) |
Title: | Schulqualitätsevaluation und -entwicklung mit dem Course Experience Questionnaire (CEQ) |
Authors: | Müller Werder, Claude |
Conference details: | Schulleitungssymposium 2009, Zug, 3.-5. September 2009 |
Issue Date: | 2009 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14412 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Innovative Teaching and Learning (ZID) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller Werder, C. (2009). Schulqualitätsevaluation und -entwicklung mit dem Course Experience Questionnaire (CEQ). Schulleitungssymposium 2009, Zug, 3.-5. September 2009.
Müller Werder, C. (2009) ‘Schulqualitätsevaluation und -entwicklung mit dem Course Experience Questionnaire (CEQ)’, in Schulleitungssymposium 2009, Zug, 3.-5. September 2009.
C. Müller Werder, “Schulqualitätsevaluation und -entwicklung mit dem Course Experience Questionnaire (CEQ),” in Schulleitungssymposium 2009, Zug, 3.-5. September 2009, 2009.
MÜLLER WERDER, Claude, 2009. Schulqualitätsevaluation und -entwicklung mit dem Course Experience Questionnaire (CEQ). In: Schulleitungssymposium 2009, Zug, 3.-5. September 2009. Conference presentation. 2009
Müller Werder, Claude. 2009. “Schulqualitätsevaluation und -entwicklung mit dem Course Experience Questionnaire (CEQ).” Conference presentation. In Schulleitungssymposium 2009, Zug, 3.-5. September 2009.
Müller Werder, Claude. “Schulqualitätsevaluation und -entwicklung mit dem Course Experience Questionnaire (CEQ).” Schulleitungssymposium 2009, Zug, 3.-5. September 2009, 2009.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.