Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Den Wettbewerbsvorteil nutzen : Pricing bei Finanzdienstleistungen
Authors: Hofmann, Roland
Published in: Schweizer Versicherung
Volume(Issue): 2009
Issue: 2
Page(s): 48
Pages to: 49
Issue Date: 2009
Publisher / Ed. Institution: Springer
ISSN: 1422-8963
Language: German
Subjects: Pricing; Finanzdienstleistung; Honorarberatung
Subject (DDC): 332: Financial economics
Abstract: Darstellung des Honorarpricing bei Finanzdienstleistungen im Vergleich zu in den Produkten eingerechneten Preise.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14403
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Wealth & Asset Management (IWA)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hofmann, R. (2009). Den Wettbewerbsvorteil nutzen : Pricing bei Finanzdienstleistungen. Schweizer Versicherung, 2009(2), 48–49.
Hofmann, R. (2009) ‘Den Wettbewerbsvorteil nutzen : Pricing bei Finanzdienstleistungen’, Schweizer Versicherung, 2009(2), pp. 48–49.
R. Hofmann, “Den Wettbewerbsvorteil nutzen : Pricing bei Finanzdienstleistungen,” Schweizer Versicherung, vol. 2009, no. 2, pp. 48–49, 2009.
HOFMANN, Roland, 2009. Den Wettbewerbsvorteil nutzen : Pricing bei Finanzdienstleistungen. Schweizer Versicherung. 2009. Bd. 2009, Nr. 2, S. 48–49
Hofmann, Roland. 2009. “Den Wettbewerbsvorteil nutzen : Pricing bei Finanzdienstleistungen.” Schweizer Versicherung 2009 (2): 48–49.
Hofmann, Roland. “Den Wettbewerbsvorteil nutzen : Pricing bei Finanzdienstleistungen.” Schweizer Versicherung, vol. 2009, no. 2, 2009, pp. 48–49.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.