Publication type: Book part
Type of review: No review
Title: Familienbezogene Einflussfaktoren des Schulschwänzens : Ergebnisse einer Längsschnittstudie in der 6. und 7. Jahrgangsstufe
Authors: Baier, Dirk
DOI: 10.1007/978-3-658-18585-5_6
Published in: Schulabsentismus und Eltern : Absentismus und Dropout
Editors of the parent work: Ricking, Heinrich
Speck, Karsten
Page(s): 97
Pages to: 112
Issue Date: 2018
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-658-18584-8
978-3-658-18585-5
Language: German
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14368
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Delinquency and Crime Prevention (IDK)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Baier, D. (2018). Familienbezogene Einflussfaktoren des Schulschwänzens : Ergebnisse einer Längsschnittstudie in der 6. und 7. Jahrgangsstufe. In H. Ricking & K. Speck (eds.), Schulabsentismus und Eltern : Absentismus und Dropout (pp. 97–112). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-18585-5_6
Baier, D. (2018) ‘Familienbezogene Einflussfaktoren des Schulschwänzens : Ergebnisse einer Längsschnittstudie in der 6. und 7. Jahrgangsstufe’, in H. Ricking and K. Speck (eds) Schulabsentismus und Eltern : Absentismus und Dropout. Wiesbaden: Springer, pp. 97–112. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-18585-5_6.
D. Baier, “Familienbezogene Einflussfaktoren des Schulschwänzens : Ergebnisse einer Längsschnittstudie in der 6. und 7. Jahrgangsstufe,” in Schulabsentismus und Eltern : Absentismus und Dropout, H. Ricking and K. Speck, Eds. Wiesbaden: Springer, 2018, pp. 97–112. doi: 10.1007/978-3-658-18585-5_6.
BAIER, Dirk, 2018. Familienbezogene Einflussfaktoren des Schulschwänzens : Ergebnisse einer Längsschnittstudie in der 6. und 7. Jahrgangsstufe. In: Heinrich RICKING und Karsten SPECK (Hrsg.), Schulabsentismus und Eltern : Absentismus und Dropout. Wiesbaden: Springer. S. 97–112. ISBN 978-3-658-18584-8
Baier, Dirk. 2018. “Familienbezogene Einflussfaktoren des Schulschwänzens : Ergebnisse einer Längsschnittstudie in der 6. und 7. Jahrgangsstufe.” In Schulabsentismus und Eltern : Absentismus und Dropout, edited by Heinrich Ricking and Karsten Speck, 97–112. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-18585-5_6.
Baier, Dirk. “Familienbezogene Einflussfaktoren des Schulschwänzens : Ergebnisse einer Längsschnittstudie in der 6. und 7. Jahrgangsstufe.” Schulabsentismus und Eltern : Absentismus und Dropout, edited by Heinrich Ricking and Karsten Speck, Springer, 2018, pp. 97–112, https://doi.org/10.1007/978-3-658-18585-5_6.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.