Publikationstyp: Konferenz: Paper
Art der Begutachtung: Peer review (Abstract)
Titel: ICT in problem-based learning : potentials and requirements from an instructional psychology point of view
Autor/-in: Müller Werder, Claude
Tagungsband: Competence and problem-based learning : experience, learning and future
Herausgeber/-in des übergeordneten Werkes: Poikela, Sari
Poikela, Esa
Band(Heft): 2012
Heft: 3
Seite(n): 27
Seiten bis: 38
Angaben zur Konferenz: International Conference on Problem Based Learning, Rovaniemi, Finland, 12-13 April 2012
Erscheinungsdatum: 2012
Reihe: Rovaniemen ammattikorkeakoulun julkaisuja
Reihenzählung: A
Verlag / Hrsg. Institution: Rovaniemen ammattikorkeakoulu
Verlag / Hrsg. Institution: Rovaniemi
ISBN: 978-952-5923-48-3
ISSN: 1239-7725
Sprache: Englisch
Fachgebiet (DDC): 004: Informatik
370: Bildung und Erziehung
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14260
Volltext Version: Publizierte Version
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): Lizenz gemäss Verlagsvertrag
Departement: School of Management and Law
Organisationseinheit: Zentrum für Innovative Didaktik (ZID)
Enthalten in den Sammlungen:Publikationen School of Management and Law

Dateien zu dieser Ressource:
Es gibt keine Dateien zu dieser Ressource.
Zur Langanzeige
Müller Werder, C. (2012). ICT in problem-based learning : potentials and requirements from an instructional psychology point of view [Conference paper]. In S. Poikela & E. Poikela (Eds.), Competence and problem-based learning : experience, learning and future (Vol. 2012, Issue 3, pp. 27–38). Rovaniemen ammattikorkeakoulu.
Müller Werder, C. (2012) ‘ICT in problem-based learning : potentials and requirements from an instructional psychology point of view’, in S. Poikela and E. Poikela (eds) Competence and problem-based learning : experience, learning and future. Rovaniemi: Rovaniemen ammattikorkeakoulu, pp. 27–38.
C. Müller Werder, “ICT in problem-based learning : potentials and requirements from an instructional psychology point of view,” in Competence and problem-based learning : experience, learning and future, 2012, vol. 2012, no. 3, pp. 27–38.
MÜLLER WERDER, Claude, 2012. ICT in problem-based learning : potentials and requirements from an instructional psychology point of view. In: Sari POIKELA und Esa POIKELA (Hrsg.), Competence and problem-based learning : experience, learning and future. Conference paper. Rovaniemi: Rovaniemen ammattikorkeakoulu. 2012. S. 27–38. ISBN 978-952-5923-48-3
Müller Werder, Claude. 2012. “ICT in Problem-Based Learning : Potentials and Requirements from an Instructional Psychology Point of View.” Conference paper. In Competence and Problem-Based Learning : Experience, Learning and Future, edited by Sari Poikela and Esa Poikela, 2012:27–38. Rovaniemi: Rovaniemen ammattikorkeakoulu.
Müller Werder, Claude. “ICT in Problem-Based Learning : Potentials and Requirements from an Instructional Psychology Point of View.” Competence and Problem-Based Learning : Experience, Learning and Future, edited by Sari Poikela and Esa Poikela, vol. 2012, no. 3, Rovaniemen ammattikorkeakoulu, 2012, pp. 27–38.


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.