Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Ästhetik und unternehmerischer Erfolg
Authors: Schüz, Mathias
Published in: WirtschaftsKurier
Issue Date: 2002
Publisher / Ed. Institution: Verband Österreichischer Wirtschaftsakademiker
Language: German
Subjects: Erfolg; Ästhetik; Unternehmen
Subject (DDC): 658: General Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13565
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Schüz, M. (2002). Ästhetik und unternehmerischer Erfolg. WirtschaftsKurier.
Schüz, M. (2002) ‘Ästhetik und unternehmerischer Erfolg’, WirtschaftsKurier [Preprint].
M. Schüz, “Ästhetik und unternehmerischer Erfolg,” WirtschaftsKurier, 2002.
SCHÜZ, Mathias, 2002. Ästhetik und unternehmerischer Erfolg. WirtschaftsKurier. 2002
Schüz, Mathias. 2002. “Ästhetik und unternehmerischer Erfolg.” WirtschaftsKurier.
Schüz, Mathias. “Ästhetik und unternehmerischer Erfolg.” WirtschaftsKurier, 2002.


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