Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM) |
Authors: | Rüeger, Brian Hannich, Frank |
Published in: | Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen |
Editors of the parent work: | Kaul, Helge Steinmann, Cary |
Page(s): | 17 |
Pages to: | 32 |
Issue Date: | 2008 |
Publisher / Ed. Institution: | Schäffer-Poeschel |
Publisher / Ed. Institution: | Stuttgart |
ISBN: | 978-3-7910-2757-9 |
Language: | German |
Subjects: | ZMM; Community; CRM; Kunde; Marketing |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13470 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Rüeger, B., & Hannich, F. (2008). Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM). In H. Kaul & C. Steinmann (eds.), Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen (pp. 17–32). Schäffer-Poeschel.
Rüeger, B. and Hannich, F. (2008) ‘Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)’, in H. Kaul and C. Steinmann (eds) Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, pp. 17–32.
B. Rüeger and F. Hannich, “Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM),” in Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, H. Kaul and C. Steinmann, Eds. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2008, pp. 17–32.
RÜEGER, Brian und Frank HANNICH, 2008. Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM). In: Helge KAUL und Cary STEINMANN (Hrsg.), Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. S. 17–32. ISBN 978-3-7910-2757-9
Rüeger, Brian, and Frank Hannich. 2008. “Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM).” In Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, edited by Helge Kaul and Cary Steinmann, 17–32. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Rüeger, Brian, and Frank Hannich. “Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM).” Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, edited by Helge Kaul and Cary Steinmann, Schäffer-Poeschel, 2008, pp. 17–32.
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