Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)
Authors: Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Published in: Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
Editors of the parent work: Kaul, Helge
Steinmann, Cary
Page(s): 17
Pages to: 32
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Schäffer-Poeschel
Publisher / Ed. Institution: Stuttgart
ISBN: 978-3-7910-2757-9
Language: German
Subjects: ZMM; Community; CRM; Kunde; Marketing
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13470
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Rüeger, B., & Hannich, F. (2008). Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM). In H. Kaul & C. Steinmann (eds.), Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen (pp. 17–32). Schäffer-Poeschel.
Rüeger, B. and Hannich, F. (2008) ‘Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)’, in H. Kaul and C. Steinmann (eds) Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, pp. 17–32.
B. Rüeger and F. Hannich, “Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM),” in Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, H. Kaul and C. Steinmann, Eds. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2008, pp. 17–32.
RÜEGER, Brian und Frank HANNICH, 2008. Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM). In: Helge KAUL und Cary STEINMANN (Hrsg.), Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. S. 17–32. ISBN 978-3-7910-2757-9
Rüeger, Brian, and Frank Hannich. 2008. “Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM).” In Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, edited by Helge Kaul and Cary Steinmann, 17–32. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Rüeger, Brian, and Frank Hannich. “Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM).” Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, edited by Helge Kaul and Cary Steinmann, Schäffer-Poeschel, 2008, pp. 17–32.


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