Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Medienkultur und Ethnographie : ein transdisziplinärer Ansatz: mit einer Fallstudie zu Senegal
Authors: Wittmann, Frank
Extent: 422
Issue Date: 2007
Series: Cultural Studies
Series volume: 26
Publisher / Ed. Institution: Transcript
Publisher / Ed. Institution: Bielefeld
ISBN: 978-3-89942-747-9
Language: German
Subjects: African studies; Medienethnographie
Subject (DDC): 302: Social interaction
305: Groups (age, origine, gender, income)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13337
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Management and Social Policy (ISM)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Wittmann, F. (2007). Medienkultur und Ethnographie : ein transdisziplinärer Ansatz: mit einer Fallstudie zu Senegal. Transcript.
Wittmann, F. (2007) Medienkultur und Ethnographie : ein transdisziplinärer Ansatz: mit einer Fallstudie zu Senegal. Bielefeld: Transcript.
F. Wittmann, Medienkultur und Ethnographie : ein transdisziplinärer Ansatz: mit einer Fallstudie zu Senegal. Bielefeld: Transcript, 2007.
WITTMANN, Frank, 2007. Medienkultur und Ethnographie : ein transdisziplinärer Ansatz: mit einer Fallstudie zu Senegal. Bielefeld: Transcript. ISBN 978-3-89942-747-9
Wittmann, Frank. 2007. Medienkultur und Ethnographie : ein transdisziplinärer Ansatz: mit einer Fallstudie zu Senegal. Bielefeld: Transcript.
Wittmann, Frank. Medienkultur und Ethnographie : ein transdisziplinärer Ansatz: mit einer Fallstudie zu Senegal. Transcript, 2007.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.