Publikationstyp: | Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift |
Art der Begutachtung: | Peer review (Publikation) |
Titel: | English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education |
Autor/-in: | Studer, Patrick |
DOI: | 10.5169/seals-978638 |
Erschienen in: | Bulletin suisse de linguistique appliquée |
Band(Heft): | 2018 |
Heft: | 107 |
Seite(n): | 27 |
Seiten bis: | 47 |
Erscheinungsdatum: | 2018 |
Verlag / Hrsg. Institution: | Vereinigung für Angewandte Linguistik in der Schweiz |
ISSN: | 1023-2044 |
Sprache: | Englisch |
Schlagwörter: | Comprehensive Internationalisation; English-Medium Instruction; Language Competences |
Fachgebiet (DDC): | 378: Hochschulbildung 401.9: Psycho- und Soziolinguistik |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12958 |
Volltext Version: | Publizierte Version |
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): | Lizenz gemäss Verlagsvertrag |
Departement: | Angewandte Linguistik |
Organisationseinheit: | Institute of Language Competence (ILC) |
Enthalten in den Sammlungen: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Dateien zu dieser Ressource:
Es gibt keine Dateien zu dieser Ressource.
Zur Langanzeige
Studer, P. (2018). English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education. Bulletin Suisse de Linguistique Appliquée, 2018(107), 27–47. https://doi.org/10.5169/seals-978638
Studer, P. (2018) ‘English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education’, Bulletin suisse de linguistique appliquée, 2018(107), pp. 27–47. Available at: https://doi.org/10.5169/seals-978638.
P. Studer, “English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education,” Bulletin suisse de linguistique appliquée, vol. 2018, no. 107, pp. 27–47, 2018, doi: 10.5169/seals-978638.
STUDER, Patrick, 2018. English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education. Bulletin suisse de linguistique appliquée. 2018. Bd. 2018, Nr. 107, S. 27–47. DOI 10.5169/seals-978638
Studer, Patrick. 2018. “English in the Age of Comprehensive Internationalisation : Defining Competence Guidelines for Teachers in Higher Education.” Bulletin Suisse de Linguistique Appliquée 2018 (107): 27–47. https://doi.org/10.5169/seals-978638.
Studer, Patrick. “English in the Age of Comprehensive Internationalisation : Defining Competence Guidelines for Teachers in Higher Education.” Bulletin Suisse de Linguistique Appliquée, vol. 2018, no. 107, 2018, pp. 27–47, https://doi.org/10.5169/seals-978638.
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.