Publikationstyp: Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
Art der Begutachtung: Peer review (Publikation)
Titel: English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education
Autor/-in: Studer, Patrick
DOI: 10.5169/seals-978638
Erschienen in: Bulletin suisse de linguistique appliquée
Band(Heft): 2018
Heft: 107
Seite(n): 27
Seiten bis: 47
Erscheinungsdatum: 2018
Verlag / Hrsg. Institution: Vereinigung für Angewandte Linguistik in der Schweiz
ISSN: 1023-2044
Sprache: Englisch
Schlagwörter: Comprehensive Internationalisation; English-Medium Instruction; Language Competences
Fachgebiet (DDC): 378: Hochschulbildung
401.9: Psycho- und Soziolinguistik
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12958
Volltext Version: Publizierte Version
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): Lizenz gemäss Verlagsvertrag
Departement: Angewandte Linguistik
Organisationseinheit: Institute of Language Competence (ILC)
Enthalten in den Sammlungen:Publikationen Angewandte Linguistik

Dateien zu dieser Ressource:
Es gibt keine Dateien zu dieser Ressource.
Zur Langanzeige
Studer, P. (2018). English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education. Bulletin Suisse de Linguistique Appliquée, 2018(107), 27–47. https://doi.org/10.5169/seals-978638
Studer, P. (2018) ‘English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education’, Bulletin suisse de linguistique appliquée, 2018(107), pp. 27–47. Available at: https://doi.org/10.5169/seals-978638.
P. Studer, “English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education,” Bulletin suisse de linguistique appliquée, vol. 2018, no. 107, pp. 27–47, 2018, doi: 10.5169/seals-978638.
STUDER, Patrick, 2018. English in the age of comprehensive internationalisation : defining competence guidelines for teachers in higher education. Bulletin suisse de linguistique appliquée. 2018. Bd. 2018, Nr. 107, S. 27–47. DOI 10.5169/seals-978638
Studer, Patrick. 2018. “English in the Age of Comprehensive Internationalisation : Defining Competence Guidelines for Teachers in Higher Education.” Bulletin Suisse de Linguistique Appliquée 2018 (107): 27–47. https://doi.org/10.5169/seals-978638.
Studer, Patrick. “English in the Age of Comprehensive Internationalisation : Defining Competence Guidelines for Teachers in Higher Education.” Bulletin Suisse de Linguistique Appliquée, vol. 2018, no. 107, 2018, pp. 27–47, https://doi.org/10.5169/seals-978638.


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.