Publication type: | Conference paper |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Lernkompetenzförderung in universitären Massenveranstaltungen : Überlegungen zur Skalierbarkeit von Lernkompetenzförderung durch Blended-Learning und Videos |
Authors: | Isler, Dominik Vervoort, Petronella |
Proceedings: | Fernausbildung geht weiter... : neue Beiträge zur Weiterentwicklung technologiegestützter Bildung aus pädagogisch-didaktischer Perspektive |
Editors of the parent work: | Schulz, Manuel Breyer, Henning Neusius, Andrea |
Page(s): | 321 |
Pages to: | 332 |
Conference details: | 2. Fernausbildungskongress 2005, Hamburg, Deutschland, 20.-22. September 2005 |
Issue Date: | 2006 |
Series: | Grundlagen der Weiterbildung |
Publisher / Ed. Institution: | Ziel-Verlag |
Publisher / Ed. Institution: | Augsburg |
ISBN: | 978-3-937210-84-1 |
Language: | German |
Subjects: | Überfachliche Kompetenz; Hochschuldidaktik; E-Learning |
Subject (DDC): | 378: Higher education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12626 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.