Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Portfolioarbeit als Lernbegleitung
Authors: Bechter, Susann
Published in: pt Zeitschrift für Physiotherapeuten
Volume(Issue): 70
Issue: 1
Page(s): 98
Pages to: 100
Issue Date: Jan-2018
Publisher / Ed. Institution: Pflaum
ISSN: 1614-0397
Language: German
Subjects: Portfolioarbeit; Mentoring
Subject (DDC): 370: Education
615.82: Physical therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12525
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Physiotherapy (IPT)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Bechter, S. (2018). Portfolioarbeit als Lernbegleitung. pt Zeitschrift für Physiotherapeuten, 70(1), 98–100.
Bechter, S. (2018) ‘Portfolioarbeit als Lernbegleitung’, pt Zeitschrift für Physiotherapeuten, 70(1), pp. 98–100.
S. Bechter, “Portfolioarbeit als Lernbegleitung,” pt Zeitschrift für Physiotherapeuten, vol. 70, no. 1, pp. 98–100, Jan. 2018.
BECHTER, Susann, 2018. Portfolioarbeit als Lernbegleitung. pt Zeitschrift für Physiotherapeuten. Januar 2018. Bd. 70, Nr. 1, S. 98–100
Bechter, Susann. 2018. “Portfolioarbeit als Lernbegleitung.” pt Zeitschrift für Physiotherapeuten 70 (1): 98–100.
Bechter, Susann. “Portfolioarbeit als Lernbegleitung.” pt Zeitschrift für Physiotherapeuten, vol. 70, no. 1, Jan. 2018, pp. 98–100.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.