Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-4835
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dumont, Elisabeth | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-22T14:10:56Z | - |
dc.date.available | 2018-10-22T14:10:56Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12037 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 000: Allgemeines und Wissenschaft | de_CH |
dc.title | Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess | de_CH |
dc.title.alternative | Narration und Modellbildung in den Naturwissenschaften | de_CH |
dc.type | Konferenz: Paper | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Engineering | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Angewandte Mathematik und Physik (IAMP) | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.21256/zhaw-4835 | - |
zhaw.conference.details | Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017 | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Not specified | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Engineering |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Dumont_Mythisches_Denken_und_romantisches_Verstehen.pdf | 482.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
Dumont, E. (2017). Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess. Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. https://doi.org/10.21256/zhaw-4835
Dumont, E. (2017) ‘Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess’, in Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4835.
E. Dumont, “Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess,” in Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017, 2017. doi: 10.21256/zhaw-4835.
DUMONT, Elisabeth, 2017. Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess. In: Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. Conference paper. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. 2017
Dumont, Elisabeth. 2017. “Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess.” Conference paper. In Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-4835.
Dumont, Elisabeth. “Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess.” Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2017, https://doi.org/10.21256/zhaw-4835.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.