Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-4835
Publication type: Conference paper
Type of review: Not specified
Title: Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess
Authors: Dumont, Elisabeth
DOI: 10.21256/zhaw-4835
Conference details: Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 000: Generalities and science
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12037
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Engineering
Organisational Unit: Institute of Applied Mathematics and Physics (IAMP)
Appears in collections:Publikationen School of Engineering

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Dumont_Mythisches_Denken_und_romantisches_Verstehen.pdf482.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Dumont, E. (2017). Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess. Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. https://doi.org/10.21256/zhaw-4835
Dumont, E. (2017) ‘Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess’, in Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4835.
E. Dumont, “Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess,” in Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017, 2017. doi: 10.21256/zhaw-4835.
DUMONT, Elisabeth, 2017. Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess. In: Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. Conference paper. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. 2017
Dumont, Elisabeth. 2017. “Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess.” Conference paper. In Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-4835.
Dumont, Elisabeth. “Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess.” Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2017, https://doi.org/10.21256/zhaw-4835.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.