Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens
Authors: Haunberger, Sigrid
Published in: Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern
Editors of the parent work: Hadjar, Andreas
Hollenstein, Armin
Page(s): 139
Pages to: 150
Issue Date: 2009
Publisher / Ed. Institution: Haupt
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 978-3-258-07473-3
Language: German
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11971
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Management and Social Policy (ISM)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Haunberger, S. (2009). Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens. In A. Hadjar & A. Hollenstein (eds.), Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern (pp. 139–150). Haupt.
Haunberger, S. (2009) ‘Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens’, in A. Hadjar and A. Hollenstein (eds) Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern. Bern: Haupt, pp. 139–150.
S. Haunberger, “Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens,” in Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern, A. Hadjar and A. Hollenstein, Eds. Bern: Haupt, 2009, pp. 139–150.
HAUNBERGER, Sigrid, 2009. Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens. In: Andreas HADJAR und Armin HOLLENSTEIN (Hrsg.), Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern. Bern: Haupt. S. 139–150. ISBN 978-3-258-07473-3
Haunberger, Sigrid. 2009. “Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens.” In Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern, edited by Andreas Hadjar and Armin Hollenstein, 139–50. Bern: Haupt.
Haunberger, Sigrid. “Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens.” Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern, edited by Andreas Hadjar and Armin Hollenstein, Haupt, 2009, pp. 139–50.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.