Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens |
Authors: | Haunberger, Sigrid |
Published in: | Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern |
Editors of the parent work: | Hadjar, Andreas Hollenstein, Armin |
Page(s): | 139 |
Pages to: | 150 |
Issue Date: | 2009 |
Publisher / Ed. Institution: | Haupt |
Publisher / Ed. Institution: | Bern |
ISBN: | 978-3-258-07473-3 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11971 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Management and Social Policy (ISM) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Haunberger, S. (2009). Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens. In A. Hadjar & A. Hollenstein (eds.), Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern (pp. 139–150). Haupt.
Haunberger, S. (2009) ‘Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens’, in A. Hadjar and A. Hollenstein (eds) Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern. Bern: Haupt, pp. 139–150.
S. Haunberger, “Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens,” in Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern, A. Hadjar and A. Hollenstein, Eds. Bern: Haupt, 2009, pp. 139–150.
HAUNBERGER, Sigrid, 2009. Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens. In: Andreas HADJAR und Armin HOLLENSTEIN (Hrsg.), Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern. Bern: Haupt. S. 139–150. ISBN 978-3-258-07473-3
Haunberger, Sigrid. 2009. “Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens.” In Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern, edited by Andreas Hadjar and Armin Hollenstein, 139–50. Bern: Haupt.
Haunberger, Sigrid. “Selbstmanagement und Professionalität im Kontext ICT-gestützten Lehrens und Lernens.” Computergestützte Lehre an Hochschulen (Blended Learning) : der virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern, edited by Andreas Hadjar and Armin Hollenstein, Haupt, 2009, pp. 139–50.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.