Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Welche Rezepte braucht es, damit (Schweizer) Kampagnenmanager im Gesundheitsbereich Kommunikationskampagnen theoretisch fundieren?
Authors: Schneider Stingelin, Colette
Conference details: 3. Tagung Ad-hoc-Gruppe Gesundheitskommunikation (DGPuK), Lugano, 13. November 2015
Issue Date: 2015
Language: German
Subject (DDC): 362: Health and social services
659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11651
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schneider Stingelin, C. (2015). Welche Rezepte braucht es, damit (Schweizer) Kampagnenmanager im Gesundheitsbereich Kommunikationskampagnen theoretisch fundieren? 3. Tagung Ad-hoc-Gruppe Gesundheitskommunikation (DGPuK), Lugano, 13. November 2015.
Schneider Stingelin, C. (2015) ‘Welche Rezepte braucht es, damit (Schweizer) Kampagnenmanager im Gesundheitsbereich Kommunikationskampagnen theoretisch fundieren?’, in 3. Tagung Ad-hoc-Gruppe Gesundheitskommunikation (DGPuK), Lugano, 13. November 2015.
C. Schneider Stingelin, “Welche Rezepte braucht es, damit (Schweizer) Kampagnenmanager im Gesundheitsbereich Kommunikationskampagnen theoretisch fundieren?,” in 3. Tagung Ad-hoc-Gruppe Gesundheitskommunikation (DGPuK), Lugano, 13. November 2015, 2015.
SCHNEIDER STINGELIN, Colette, 2015. Welche Rezepte braucht es, damit (Schweizer) Kampagnenmanager im Gesundheitsbereich Kommunikationskampagnen theoretisch fundieren? In: 3. Tagung Ad-hoc-Gruppe Gesundheitskommunikation (DGPuK), Lugano, 13. November 2015. Conference presentation. 2015
Schneider Stingelin, Colette. 2015. “Welche Rezepte braucht es, damit (Schweizer) Kampagnenmanager im Gesundheitsbereich Kommunikationskampagnen theoretisch fundieren?” Conference presentation. In 3. Tagung Ad-hoc-Gruppe Gesundheitskommunikation (DGPuK), Lugano, 13. November 2015.
Schneider Stingelin, Colette. “Welche Rezepte braucht es, damit (Schweizer) Kampagnenmanager im Gesundheitsbereich Kommunikationskampagnen theoretisch fundieren?” 3. Tagung Ad-hoc-Gruppe Gesundheitskommunikation (DGPuK), Lugano, 13. November 2015, 2015.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.