Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt
Authors: Krämer-Urbahn, Katharina
Published in: Kommunikationsmanager
Volume(Issue): 2005
Issue: 3
Page(s): 68
Issue Date: 2005
Publisher / Ed. Institution: Frankfurt Business Media, der F.A.Z.-Fachverlag
ISSN: 1613-5873
Language: German
Subjects: PR-Ausbildung; Public Relation; Agentur PR; Organisationskommmunikation; Kompetenz
Subject (DDC): 659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11468
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Krämer-Urbahn, K. (2005). Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt. Kommunikationsmanager, 2005(3), 68.
Krämer-Urbahn, K. (2005) ‘Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt’, Kommunikationsmanager, 2005(3), p. 68.
K. Krämer-Urbahn, “Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt,” Kommunikationsmanager, vol. 2005, no. 3, p. 68, 2005.
KRÄMER-URBAHN, Katharina, 2005. Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt. Kommunikationsmanager. 2005. Bd. 2005, Nr. 3, S. 68
Krämer-Urbahn, Katharina. 2005. “Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt.” Kommunikationsmanager 2005 (3): 68.
Krämer-Urbahn, Katharina. “Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt.” Kommunikationsmanager, vol. 2005, no. 3, 2005, p. 68.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.