Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Unterschiede Neue-Medien-affiner und -averser Versicherungskunden
Authors: Zeier Röschmann, Angela
Faust, Roger
Published in: I.VW Management-Information
Volume(Issue): 2011
Issue: 4
Page(s): 24
Pages to: 30
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: Institut für Versicherungswirtschaft der Universität St.Gallen
Language: German
Subjects: Distribution; Versicherung
Subject (DDC): 332: Financial economics
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11399
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Risk & Insurance (IRI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Zeier Röschmann, A., & Faust, R. (2010). Unterschiede Neue-Medien-affiner und -averser Versicherungskunden. I.VW Management-Information, 2011(4), 24–30.
Zeier Röschmann, A. and Faust, R. (2010) ‘Unterschiede Neue-Medien-affiner und -averser Versicherungskunden’, I.VW Management-Information, 2011(4), pp. 24–30.
A. Zeier Röschmann and R. Faust, “Unterschiede Neue-Medien-affiner und -averser Versicherungskunden,” I.VW Management-Information, vol. 2011, no. 4, pp. 24–30, 2010.
ZEIER RÖSCHMANN, Angela und Roger FAUST, 2010. Unterschiede Neue-Medien-affiner und -averser Versicherungskunden. I.VW Management-Information. 2010. Bd. 2011, Nr. 4, S. 24–30
Zeier Röschmann, Angela, and Roger Faust. 2010. “Unterschiede Neue-Medien-affiner und -averser Versicherungskunden.” I.VW Management-Information 2011 (4): 24–30.
Zeier Röschmann, Angela, and Roger Faust. “Unterschiede Neue-Medien-affiner und -averser Versicherungskunden.” I.VW Management-Information, vol. 2011, no. 4, 2010, pp. 24–30.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.