Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: 21 Regeln für den Umgang mit Social Media
Authors: Bruckner, Jörg
Meyer, Dario
Published in: KMU Magazin
Volume(Issue): 2012
Issue: 11
Pages: 38
Pages to: 40
Issue Date: 2012
Publisher / Ed. Institution: Horn
ISSN: 1424-7119
Language: German
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
Abstract: Der Begriff Social Media wird aktuell inflationär benutzt. Es scheint, als ob jedes Unternehmen eine Social-Media-Strategie und einen Social-Media-Verantwortlichen benötigt. Gerade bei KMU stellt sich allerdings die Frage, inwieweit es sinnvoll ist, die eh schon knappen Ressourcen auch noch in den Aufbau von Social-Media-Aktivitäten zu investieren.
URI: https://www.kmu-magazin.ch/marketing-vertrieb/21-regeln-fuer-den-umgang-mit-social-media
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10987
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.