Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Markenwerte im Ausland leben
Authors: Brunner Gloor, Dorothea
Published in: Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin
Volume(Issue): 2014
Issue: 4
Page(s): 23
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: Switzerland Global Enterprise
Language: German
Subject (DDC): 658.3: Human resource management
Abstract: Eine starke Marke als Unternehmen und als Arbeitgeber aufzubauen, ist nicht nur für Grossunternehmen, sondern auch für KMU von Bedeutung. Es gilt, sich als attraktiver Arbeitgeber auf dem Markt zu positionieren und so die besten Arbeitskräfte zu gewinnen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10985
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Brunner Gloor, D. (2014). Markenwerte im Ausland leben. Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin, 2014(4), 23.
Brunner Gloor, D. (2014) ‘Markenwerte im Ausland leben’, Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin, 2014(4), p. 23.
D. Brunner Gloor, “Markenwerte im Ausland leben,” Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin, vol. 2014, no. 4, p. 23, 2014.
BRUNNER GLOOR, Dorothea, 2014. Markenwerte im Ausland leben. Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin. 2014. Bd. 2014, Nr. 4, S. 23
Brunner Gloor, Dorothea. 2014. “Markenwerte im Ausland leben.” Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin 2014 (4): 23.
Brunner Gloor, Dorothea. “Markenwerte im Ausland leben.” Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin, vol. 2014, no. 4, 2014, p. 23.


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