Skip navigation
ZHAW Logo
  • Home
  • Browse
    • Communities
      & Collections
    • Browse Items by:
    • Person
    • Title
    • Issue Date
    • ZHAW Projects
    • Organisational Unit
    • Publication Type
    • Subject (DDC)
    • Subject
    • Keywords for Webfeeds
    • Series
    • ZHAW Magazines
  • Language
    • Deutsch
    • English
  • Sign on to:
    • My workspace
    • Receive email
      updates
    • Edit Profile
  1. ZHAW digitalcollection

Search

 | 

Results 1-6 of 6 (Search time: 0.079 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Multiple-Choice-Aufgaben : Teaching Guide for Higher & Professional EducationDi Giusto, Flavio; Müller Werder, Claude; Reichmuth, Andrea
Dec-2017Wissenschaftliche Begleitforschung FLEX, Report Assessment-Stufe 2015-2017Müller Werder, Claude; Lübcke, Maren; Alder, Markus
Aug-2016Criteria to Assess Professional, Methodological, Social & Self-Competence : Version 1.0 / August 2016Baumgartner, Alexander; Müller Werder, Claude; Javet, Fabienne; Woschnack, Ute
May-2016Kriterien zur Erfassung von Fach-, Methoden-, Sozial- & Selbstkompetenzen : Version 1.0 / Mai 2016Baumgartner, Alexander; Müller Werder, Claude; Javet, Fabienne; Woschnack, Ute
Nov-2015Was ist gute Hochschullehre? Befunde aus der Hattie-StudieLübcke, Maren; Müller Werder, Claude; Johner, Roger
Nov-2015Besser, schlechter, ändert nichts? Eine Evaluation des papierlosen Studiums aus didaktischer SichtLübcke, Maren; Woschnack, Ute; Di Giusto, Flavio; Müller Werder, Claude; Lozza, Daniela

Discover

Author/Editor
  • 3 Lübcke, Maren
  • 3 Woschnack, Ute
  • 2 Baumgartner, Alexander
  • 2 Di Giusto, Flavio
  • 2 Javet, Fabienne
  • 1 Alder, Markus
  • 1 Johner, Roger
  • 1 Lozza, Daniela
  • 1 Reichmuth, Andrea
Subject (DDC)
  • 4 370: Bildung und Erziehung
  • 1 371: Schulen und schulische Tätig...
  • 1 378: Hochschulbildung
Date issued
  • 2 2015
  • 2 2016
  • 1 2017
  • 1 2018
Availability
  • 6 Full text
About ZHAW digitalcollection and help   /   Contact and Feedback   /   Imprint