Search


Results 1-15 of 296 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2020Steigerung der Datenteilbereitschaft in B2B als Grundlage für die Entwicklung von neuen, datenbasierten ServicesVogt, Helen; Ehrat, Matthias; Holler, Manuel
Jan-2020The social side of brick and mortar : the impact of brand-related user-generated content on different consumer typologies in food retailingBeurer-Züllig, Bettina; Klaas, Michael
10-Aug-2019Innovative Preissetzungsmechanismen unter besonderer Berücksichtigung von Pay-What-You-WantMatthias, Sander; Heim, Nina
Apr-2019The digital advertising ecosystem vizualisation : literature reviewStallone, Valerio; Klaas, Michael
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.
2019App launch for customer processes of a real estate companyRockel, Georg; Barth, Linard
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2019Kundenstamm-Management : nach der Quirin-FormelBlock, Andreas
2019How gender influences trust assessments in sales negotiationsRozumowski, Anna; Beurer-Züllig, Bettina; Hari, Jürg J.
2019Ambivalent consumer networks coping with conflictsKaiser, Ulrich; Kozinets, Robert V.; Kotowski, Wolfgang
2019Measuring and understanding fan engagement in team sportsHüttermann, Marcel
2019Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goodsFleiß, Jürgen; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiß, Eva; Murphy, Ryan O.; Posch, Alfred
2019Big Data im MarketingKlaas, Michael; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen
2019Akzeptanz von Dynamic Pricing : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer SkigebietenHeim, Nina; Müller, Steffen; Grob, Lea
2019Die Quirin-Formel : die DNA erfolgreicher Autohäuser entschlüsseltBlock, Andreas
Results 1-15 of 296 (Search time: 0.004 seconds).