Skip navigation
ZHAW Logo
  • Home
  • Browse
    • Communities
      & Collections
    • Browse Items by:
    • Person
    • Title
    • Issue Date
    • ZHAW Projects
    • Organisational Unit
    • Publication Type
    • Subject (DDC)
    • Subject
    • Keywords for Webfeeds
    • Series
    • ZHAW Magazines
  • Language
    • Deutsch
    • English
  • Sign on to:
    • My workspace
    • Receive email
      updates
    • Edit Profile
  1. ZHAW digitalcollection

Search

 | 

Results 1-6 of 6 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
21-May-2018Intercontinental collaboration of research and education : experiences of the research project “Group Training Outcomes Measurement Study”Roos, Kim Caroline; Suter, Julia; Gubler Thomann, Ursula; Barnes, Mary; DeLorenzo, Christopher, et al
2014"Noch jemand, der sich einmischt" : ergotherapeutische Erfahrungen in der Zusammenarbeit mit Schule und der Betreuung von Kindern mit besonderen BedürfnissenKrieger, Beate
Dec-2011Die transkulturelle Adaptation und Anwendung des School Function Assessments bei deutschen SchulkindernSchulze, Christina; Krieger, Beate
Jun-2011Noch jemand der sich einmischt : 10 Jahre positive Erfahrungen in der Zusammenarbeit mit Schule und Mitschülern bei der Betreuung eines Mädchens mit ArthrogryposeKrieger, Beate
May-2009Welche Bedürfnisse haben ErgotherapeutInnen an ihre Weiterbildung?Schulze, Christina; Struchen, Cornelia; Page, Julie
2001Lehren in der Praxis - in der Praxis lernen : erwachsenengerechte und lernzielorientierte Praktikumsbegleitung am Beispiel der ErgotherapieBecker, Heidrun Karin

Discover

Author
  • 3 Krieger, Beate
  • 2 Schulze, Christina
  • 1 Barnes, Mary
  • 1 Becker, Heidrun Karin
  • 1 DeLorenzo, Christopher
  • 1 Gubler Thomann, Ursula
  • 1 Page, Julie
  • 1 Roos, Kim Caroline
  • 1 Schatzberg, Sharan
  • 1 Struchen, Cornelia
  • . next >
Date issued
  • 4 2010 - 2018
  • 2 2001 - 2009
Availability
  • 5 Metadata only
  • 1 Full text
About ZHAW digitalcollection and help   /   Contact and Feedback   /   Imprint