Skip navigation
ZHAW Logo
  • Home
  • Browse
    • Communities
      & Collections
    • Browse Items by:
    • Person
    • Title
    • Issue Date
    • ZHAW Projects
    • Organisational Unit
    • Publication Type
    • Subject (DDC)
    • Subject
    • Keywords for Webfeeds
    • Series
    • ZHAW Magazines
  • Language
    • Deutsch
    • English
  • Sign on to:
    • My workspace
    • Receive email
      updates
    • Edit Profile
  1. ZHAW digitalcollection

Search

 | 

Results 1-7 of 7 (Search time: 0.01 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
May-2009Die Sozialwissenschaften und die Medizin : eine ergiebige ZusammenarbeitPage, Julie; Meyer, Peter C.
May-2009Welche Bedürfnisse haben ErgotherapeutInnen an ihre Weiterbildung?Schulze, Christina; Struchen, Cornelia; Page, Julie
May-2009Alltagsprobleme bei Depressionen : eine LiteraturrechercheRoos, Kim Caroline; Page, Julie
May-2009Adaption und transkulturelle Validierung von Erhebungsinstrumenten : illustriert an einem Beispiel aus der ErgotherapiePage, Julie; Schulze, Christina; Harr, Michael; Künzle, Christoph
2009Assessment : PEDI – ADLs von Kindern gezielt erhebenSchulze, Christina; Page, Julie; Espei, Andrea
2009Praxis und Forschung - wie tief ist der Graben? : erste Erfahrungen in der Schweiz, beurteilt nach Prinzipien des Participatory ResearchHeigl, Franziska; Roos, Kim Caroline; Saxer, Nadine; Schwendener, Sandra; Witschi, Theresa; Page, Julie
2009Adaptation and cross-cultural validation of assessments : illustrated with an example from occupational therapyPage, Julie; Harr, Michael; Künzle, Christoph; Schulze, Christina

Discover

Author/Editor
  • 1 Struchen, Cornelia
  • 1 Witschi, Theresa
  • . < previous
Subject (DDC)
  • 5 615.8515: Ergotherapie
  • 2 610: Medizin und Gesundheit
  • 1 000: Allgemeines und Wissenschaft
  • 1 300: Sozialwissenschaften
  • 1 370: Bildung und Erziehung
  • 1 616.8: Neurologie und Krankheiten...
Availability
  • 7 Metadata only
About ZHAW digitalcollection and help   /   Contact and Feedback   /   Imprint