Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Branding : auch für KMU kein Luxus
Authors: Troesch-Jacot, Mireille
Published in: Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG
Volume(Issue): 2006
Issue: 6
Pages: 6
Pages to: 7
Issue Date: 2006
Publisher / Ed. Institution: Stier Communications
Language: German
Subjects: KMU; Corporate branding
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: In der globalisierten Wirtschaft kann die Marke zum wichtigsten Differenzierungsmerkmal für den Kunden werden. Diese Entwicklung gilt sowohl für eine Business-to-Business-Firma wie auch für Unternehmen, die sich direkt an den Endkunden richten. Der Aufbau einer starken Markenpersönlichkeit ist also kein Luxusvorhaben, sondern unverzichtbarer Bestandteil der Unternehmensleistung. Für Gross- wie auch für Kleinunternehmen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10701
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.