Search


Results 1-15 of 17 (Search time: 0.018 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
18-Aug-2023Was heißt inklusiver Schrift(sprach)erwerb?Böhm, Manuela; Hohenstein, Christiane
18-Aug-2023Inklusiver Schrift(sprach)erwerb DeutschBöhm, Manuela; Hohenstein, Christiane
20-Oct-2021English in Swiss higher education : the pragmatic wayStuder, Patrick; Siddiqa, Aisha
2021Learning to bridge the divide : integrating teacher and organizational development in translator educationMassey, Gary
2018Status quo of inclusive access to higher education : a focus on deaf and hearing-impaired individuals in german-speaking SwitzerlandHohenstein, Christiane; Zavgorodnia, Larysa; Näf, Manuela; Rodríguez Vázquez, Silvia; Bouillon, Pierrette, et al
2017Wie erreicht man mehr Praxisnähe in der Übersetzerausbildung?Brändli, Barbara; Hunziker Heeb, Andrea; Ehrensberger-Dow, Maureen
2017Dranbleiben : wie das IAM von seinen Absolventinnen und Absolventen lerntKoch, Carmen; Hüsser, Angelica; Mueller, Max
2016Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroomSuter Reich, Virginia; Müller, Andrea
2015Corpus-supported academic writing : how can technology help?Chitez, Madalina; Rapp, Christian; Kruse, Otto
2015Educational genres in Eastern Europe : a comparison of the genres in the humanities departments of three countriesBekar, Mira; Doroholschi, Claudia I.; Kruse, Otto; Yakhontova, Tatyana
2013Perspectives on academic writing in european higher education : genres, practices, and competencesKruse, Otto
2012Contrastive genre mapping in academic contexts: an intercultural approachKruse, Otto; Chitez, Madalina
2012Wissenschaftliches Schreiben mehrsprachig unterrichten : was ist möglich, was ist nötig?Kruse, Otto
2011„Es wird reformiert, und keiner weiss es“ : Pädagogische Hochschulen im Spiegel der MedienStücheli-Herlach, Peter; Urbahn, Katharina; Hüsser, Angelica
2010Old and new literacies : literale Praktiken in wissenschaftlichen KontextenKruse, Otto
Results 1-15 of 17 (Search time: 0.018 seconds).