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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Stop and Think! : Medialabs als Explorationsräume für die digitale TransformationWeber, Wibke; Gnach, Aleksandra
2018Social media and community building : creating social realities by linguistic interactionGnach, Aleksandra
2017Wenn virtuelle Gemeinschaften die öffentliche Kommunikation prägen ist Angewandte Linguistik gefragtGnach, Aleksandra
Sep-2015Writing-by-the-Way und Mikro-Marketing : journalistische Herstellung von Öffentlichkeit mit sozialen MedienGnach, Aleksandra; Perrin, Daniel
Jun-2015Organizational learning from the ground floor : effective language policy making in multilingual media businessGnach, Aleksandra; Perrin, Daniel
12-Sep-2014Institutional learning from a newsroom minority in times of changePerrin, Daniel; Fürer, Mathias; Gnach, Aleksandra
Feb-2013Journalistische Textproduktion - Wandel im Social Web : die Entgrenzung der Mediendiskurse im InternetPerrin, Daniel; Gnach, Aleksandra
2012Knowledge transformation I : collaborating with policy-makers and media managersFürer, Mathias; Gnach, Aleksandra; Perrin, Daniel
19-May-2010... bei Sprachen, welche die Mehrheit nicht versteht ..., haben wir weniger HemmungenPerrin, Daniel; Burger, Marcel; Gnach, Aleksandra
19-May-2010Multilingual practices in the pre-convergent newsroomPerrin, Daniel; Burger, Marcel; Gnach, Aleksandra
20-Feb-2010Kollaborative Text-Bild-Produktion im NachrichtenfernsehenGnach, Aleksandra; Perrin, Daniel
2008Dire et faire : analyse des relations entre normes et pratiques de la langue au sein d’une société publique de radiotélévision multilingue - le cas de SSR idée suisseGnach, Aleksandra; Perrin, Daniel
2008Talk and action : analizing the interplay of language policy, norms, and practice of multilingual broadcasting companies: the case of Swiss radio and televisionPerrin, Daniel; Gnach, Aleksandra
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