Search


Results 46-60 of 65 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2012Journalists in Switzerland : structures and attitudesBonfadelli, Heinz; Keel, Guido; Marr, Mirko; Wyss, Vinzenz
2012Welche Online-Demokratie brauchen wir? : Befunde und Perspektiven zum Web 2.0-Einsatz in der BehördenkommunikationStücheli-Herlach, Peter; Hirsbrunner, Sabine; Keel, Guido; Wenzinger, Erich
2012Journalists in Switzerland : structures and attitudesBonfadelli, Heinz; Keel, Guido; Marr, Mirko; Wyss, Vinzenz
22-Sep-2011Was für einen Nutzen hat Social Media in der Corporate Communications?Keel, Guido
Jul-2011New methods to analyze journalistic change on a micro-levelKeel, Guido
2011Imperiled journalism vs. professionalized PRWyss, Vinzenz; Keel, Guido
2011Wie Social Media die öffentliche Kommunikation verändernKeel, Guido
2011Representation of Islam and Christianity in the Swiss mediaDahinden, Urs; Koch, Carmen; Wyss, Vinzenz; Keel, Guido
2011Web 2.0 / Social Media im öffentlichen Sektor : Begriffe, Befunde, PerspektivenKeel, Guido
2011Journalisten in der Schweiz : eine Berufsfeldstudie im ZeitverlaufKeel, Guido
10-Oct-2010Transnational media research in Central Africa : measuring change in media performance in isolated, least developed areasKeel, Guido
5-Jun-2010Audience participation and technological changeKeel, Guido
2010JournalismusforschungWyss, Vinzenz; Keel, Guido
2010Schweizer Journalismuskulturen im sprachregionalen Vergleich : eine quantitative Längsschnittuntersuchung zu Strukturmerkmalen und EinstellungenWyss, Vinzenz; Keel, Guido
2010Ist das Zeitalter des Journalismus vorbei? : Medienwandel zu Beginn des 21. JahrhundertsKeel, Guido
Results 46-60 of 65 (Search time: 0.009 seconds).