Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Fallwerkstatt : exemplarisches Methodenlernen und Praxisreflexion
Authors: Biebricher, Martin
Conference details: Hochschule und Praxis im Dialog : aktuelle Entwicklungen in Hochschule und Praxis, Zürich, 10. April 2014
Issue Date: 10-Apr-2014
Language: German
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10563
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Biebricher, M. (2014, April 10). Fallwerkstatt : exemplarisches Methodenlernen und Praxisreflexion. Hochschule und Praxis im Dialog : aktuelle Entwicklungen in Hochschule und Praxis, Zürich, 10. April 2014.
Biebricher, M. (2014) ‘Fallwerkstatt : exemplarisches Methodenlernen und Praxisreflexion’, in Hochschule und Praxis im Dialog : aktuelle Entwicklungen in Hochschule und Praxis, Zürich, 10. April 2014.
M. Biebricher, “Fallwerkstatt : exemplarisches Methodenlernen und Praxisreflexion,” in Hochschule und Praxis im Dialog : aktuelle Entwicklungen in Hochschule und Praxis, Zürich, 10. April 2014, Apr. 2014.
BIEBRICHER, Martin, 2014. Fallwerkstatt : exemplarisches Methodenlernen und Praxisreflexion. In: Hochschule und Praxis im Dialog : aktuelle Entwicklungen in Hochschule und Praxis, Zürich, 10. April 2014. Conference presentation. 10 April 2014
Biebricher, Martin. 2014. “Fallwerkstatt : exemplarisches Methodenlernen und Praxisreflexion.” Conference presentation. In Hochschule und Praxis im Dialog : aktuelle Entwicklungen in Hochschule und Praxis, Zürich, 10. April 2014.
Biebricher, Martin. “Fallwerkstatt : exemplarisches Methodenlernen und Praxisreflexion.” Hochschule und Praxis im Dialog : aktuelle Entwicklungen in Hochschule und Praxis, Zürich, 10. April 2014, 2014.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.