Title: Die Folgen des neuen Gesetzes gegen unlauteren Wettbewerb
Authors : Schwenninger, Marc
Published in : Marketing & Kommunikation
Volume(Issue) : 2012
Issue : 8
Pages : 90
Pages to: 91
Publisher / Ed. Institution : Galledia
Issue Date: 2012
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subject (DDC) : 343: Property, finance, tax and commercial law (CH)
Abstract: Am 1. April 2012 ist das revidierte Bundesgesetz gegen den unlauteren Wettbewerb (UWG) in Kraft getreten. Für die Kommunikationsbranche gilt es dabei insbesondere die Bestimmungen zum Telefonmarketing zu beachten. Wer es nicht tut, dem drohen Geldstrafen und Gefängnis bis zu drei Jahren.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Corporate and Tax Law (ZUS)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 1023-8913
0255-7673
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10387
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

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