Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Lernsnack? En Guete! : Entwicklungen ums Lernen
Authors: Johner, Roger
Published in: Tages-Anzeiger
Page(s): 4
Issue Date: 1-Oct-2009
Publisher / Ed. Institution: Tamedia
ISSN: 1422-9994
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
370: Education
Abstract: Er ist verlockend, der Traum vom einfachen und effektiven "Häppchenlernen". Die Aufnahme ist das eine, das Verdauen des Gelernten das andere. Dazu braucht es mehr als nur ein gutes Rezept.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10216
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Johner, R. (2009). Lernsnack? En Guete! : Entwicklungen ums Lernen. Tages-Anzeiger, 4.
Johner, R. (2009) ‘Lernsnack? En Guete! : Entwicklungen ums Lernen’, Tages-Anzeiger, p. 4.
R. Johner, “Lernsnack? En Guete! : Entwicklungen ums Lernen,” Tages-Anzeiger, p. 4, Oct. 2009.
JOHNER, Roger, 2009. Lernsnack? En Guete! : Entwicklungen ums Lernen. Tages-Anzeiger. 1 Oktober 2009. S. 4
Johner, Roger. 2009. “Lernsnack? En Guete! : Entwicklungen ums Lernen.” Tages-Anzeiger, October, 4.
Johner, Roger. “Lernsnack? En Guete! : Entwicklungen ums Lernen.” Tages-Anzeiger, Oct. 2009, p. 4.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.