Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Funktionelle Behandlungen |
Authors: | Schulze, Christina Studer, Marie-Theres |
Published in: | Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis |
Editors of the parent work: | Baumann, Thomas Alber, Romedius |
Page(s): | 191 |
Pages to: | 201 |
Issue Date: | 2011 |
Publisher / Ed. Institution: | Hans Huber |
Publisher / Ed. Institution: | Bern |
ISBN: | 978-3-456-84871-6 978-3-456-94871-3 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities 615.8515: Occupational therapy |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10104 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Health Sciences |
Organisational Unit: | Institute of Occupational Therapy (IER) |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schulze, C., & Studer, M.-T. (2011). Funktionelle Behandlungen. In T. Baumann & R. Alber (eds.), Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis (pp. 191–201). Hans Huber.
Schulze, C. and Studer, M.-T. (2011) ‘Funktionelle Behandlungen’, in T. Baumann and R. Alber (eds) Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis. Bern: Hans Huber, pp. 191–201.
C. Schulze and M.-T. Studer, “Funktionelle Behandlungen,” in Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis, T. Baumann and R. Alber, Eds. Bern: Hans Huber, 2011, pp. 191–201.
SCHULZE, Christina und Marie-Theres STUDER, 2011. Funktionelle Behandlungen. In: Thomas BAUMANN und Romedius ALBER (Hrsg.), Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis. Bern: Hans Huber. S. 191–201. ISBN 978-3-456-84871-6
Schulze, Christina, and Marie-Theres Studer. 2011. “Funktionelle Behandlungen.” In Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis, edited by Thomas Baumann and Romedius Alber, 191–201. Bern: Hans Huber.
Schulze, Christina, and Marie-Theres Studer. “Funktionelle Behandlungen.” Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis, edited by Thomas Baumann and Romedius Alber, Hans Huber, 2011, pp. 191–201.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.