Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Funktionelle Behandlungen
Authors: Schulze, Christina
Studer, Marie-Theres
Published in: Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis
Editors of the parent work: Baumann, Thomas
Alber, Romedius
Page(s): 191
Pages to: 201
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Hans Huber
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 978-3-456-84871-6
978-3-456-94871-3
Language: German
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
615.8515: Occupational therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10104
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Occupational Therapy (IER)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schulze, C., & Studer, M.-T. (2011). Funktionelle Behandlungen. In T. Baumann & R. Alber (eds.), Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis (pp. 191–201). Hans Huber.
Schulze, C. and Studer, M.-T. (2011) ‘Funktionelle Behandlungen’, in T. Baumann and R. Alber (eds) Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis. Bern: Hans Huber, pp. 191–201.
C. Schulze and M.-T. Studer, “Funktionelle Behandlungen,” in Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis, T. Baumann and R. Alber, Eds. Bern: Hans Huber, 2011, pp. 191–201.
SCHULZE, Christina und Marie-Theres STUDER, 2011. Funktionelle Behandlungen. In: Thomas BAUMANN und Romedius ALBER (Hrsg.), Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis. Bern: Hans Huber. S. 191–201. ISBN 978-3-456-84871-6
Schulze, Christina, and Marie-Theres Studer. 2011. “Funktionelle Behandlungen.” In Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis, edited by Thomas Baumann and Romedius Alber, 191–201. Bern: Hans Huber.
Schulze, Christina, and Marie-Theres Studer. “Funktionelle Behandlungen.” Schulschwierigkeiten : störungsgerechte Abklärung in der pädiatrischen Praxis, edited by Thomas Baumann and Romedius Alber, Hans Huber, 2011, pp. 191–201.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.