Search


Results 1-15 of 22 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Aug-2011Realist social theory in the research of newswritingGnach, Aleksandra
Aug-2011Seeing the world through colored lenses : a contrastive approach to newsroom practices of a multilingual public service broadcast companyGnach, Aleksandra
Jul-2011Realist social theory in the research of newswritingGnach, Aleksandra
Jul-2011New methods to analyze journalistic change on a micro-levelKeel, Guido
26-Apr-2011Kassandra lässt grüssenWyss, Vinzenz
Feb-2011Realist social theory in the research of newswriting : a contrastive approach to newsroom practices of a multilingual public service broadcast companyGnach, Aleksandra
2011Science and science journalism drifting apart : implications of investigative techniques and research tools in science journalismHerrmann-Giovanelli, Iris; Hüsser, Angelica; Schanne, Michael
2011Language policy, tacit knowledge, and institutional learning : the case of the Swiss public service broadcaster SRG SSRPerrin, Daniel
2011Imperiled journalism vs. professionalized PRWyss, Vinzenz; Keel, Guido
2011Towards a linguistics of news productionCatenaccio, Paola; Cotter, Colleen; De Smedt, Mark; Garzone, Giuliana; Jacobs, Geert; Macgilchrist, Felicitas; Lams, Lutgard; Perrin, Daniel; Richardson, John E.; Van Hout, Tom; Van Praet, Ellen
2011Kritische Situationen und gute Praktiken : Text-Bild-Strategien kooperativer NachrichtenproduktionGnach, Aleksandra; Perrin, Daniel
2011Schweizer Medienberichterstattung zum Islam - Zusammenprall der Kulturen oder Förderung des Dialogs? : eine Studie des Nationalen Forschungsprogramms «Religionsgemeinschaften, Staat und Gesellschaft» (NFP 58)Wyss, Vinzenz; Dahinden, Urs
2011"Und dann beginne ich einfach mit dem einen oder anderen" : ein Einblick in die Produktion von Zitatenberichten fürs FernsehenGnach, Aleksandra
2011MedienlinguistikPerrin, Daniel
2011Die Logik des Journalismus : ein transdisziplinärer ZugangWyss, Vinzenz
Results 1-15 of 22 (Search time: 0.006 seconds).