Search


Results 1-15 of 1116 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-04Antibiotikaresistenzen auf die Agenda! L’antibiorésistance à l’agenda : Schlussbericht zur situativen Analyse öffentlicher Diskurse über Antibiotikaresistenzen mittels digitaler DatenBorghoff, Birgitta; Stücheli-Herlach, Peter; Schwarz, Natalie; Bilat, Loïse
2019-02-03La Vieille dame se met au numérique : un exemple de classe inversée à l’universitéDelorme Benites, Alice
2019-01-18Going deep, reaching far : facing the methodological challenges of finding sustainable solutions to socially relevant problems of text production : lecture held at Jyväskylä University, Finland, 18 January 2019Whitehouse, Marlies; Perrin, Daniel
2019Quality assurance in translation and corporate communicationsMassey, Gary; Wieder, Regine
2019Segmentation as a key issue for translation studentsDelorme Benites, Alice
2019Corpus PaGeS : a multifunctional resource for language learning, translation and cross-linguistic researchDoval, Irene; Fernández Lanza, Santiago; Jiménez Juliá, Tomás; Liste Lamas, Elsa; Lübke, Barbara
2019Ganzheitliche Betrachtung, Vertrauen und Erfahrungsaustausch : Kommunikation mit Hauseigentümern über energetisches SanierenKoch, Carmen; Rosenberger Staub, Nicole
2019Datenvisuals : mehr als schön und buntTröger, Julius; Stotz, Patrick; Weber, Wibke
2019Data visualisations : newsroom trends and everyday engagementsKennedy, Helen; Engebretsen, Martin; Hill, Rosemary L.; Kirk, Andy; Weber, Wibke
2019Datenvisualisierungen im Spannungsfeld von Ethik und ÄsthetikWeber, Wibke
2019Wie Design die Aussage formt : ein Fallbeispiel aus dem ZeitungsdesignWeber, Wibke
2019Genus-Sexus-Inkongruenz als Ausdruck von VerhaltensdevianzStocker, Christa
2019Beyond legal translation : teaching competences for evolving tasks, roles and profilesMassey, Gary
2019EMT opportunities for Ukraine : the view of a (Swiss) non-EU memberMassey, Gary
2019De l'apprenant-élève à l'apprenant-chercheurDelorme Benites, Alice
Results 1-15 of 1116 (Search time: 0.008 seconds).