Browsing by Publication Type Buchbeitrag

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 1707 to 1726 of 3041 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Management der UnternehmensmarkeSuvada, Adrienne
2021Das Management des menschlichen Büros : Strategie, Organisation und BetriebLange, Stefanie; Windlinger Inversini, Lukas
2019Management und Dramaturgie der Emotionen : „... eben auch ein Rahmenprogramm – Essensstände, Tänze, Workouts und Goody Bags.“Muri Koller, Gabriela; Raths, Rowena
2022Management von DatenKlaas, Michael
2022Management von InhaltenSuvada, Adrienne
2022Management von KundenHannich, Frank
2022Management von LeistungenFuchs, Rainer
2008Managementansätze zur Förderung serviceorientierten DienstleisterverhaltensCoenen, Christian
2012Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issuesHari, Jürg J.
2021Managing around populismDevinney, Timothy M.; Hartwell, Christopher A.
2018Managing paradoxes and tensions : a key element of entrepreneurs’ leadership behaviourVolery, Thierry; Mueller, Susan
Feb-2005Managing risk within supply chains : using adaptive safety stock calculations for improved inventory controlBödi, Richard; Schimpel, Ulrich
2015Managing structural ambiguity : understanding new challenges in collaborative R&D policy makingWolf, Miriam; Wilkins, Terence A.
2020Mangelhafte VerträgeWaltenspühl, Alex; Münch, Peter; Müller, Roger
2013Die Mangostan Frucht und ihre wirksamen Xanthone : eine aktuelle Literaturübersicht und ein Ausblick für den Einsatz in der KosmetikWolfram, Evelyn; Aus dem Siepen, Brigitte; Lindner, Michèle
2022Manifestazioni della quantità vocalica nella Liguria centro-occidentale : tipologia e metodologiaDipino, Dalila; Filipponio, Lorenzo; Garassino, Davide
2015Manipulations in imagined spaceSchurk, Holger
6-Oct-2020Mapping policy agents : policy entrepreneurs, advocacy coalitions, epistemic communities and instrument constituenciesBéland, Daniel; Hälg, Léonore
1997Marginalie oder Theoriebaustein? Zum Erkenntniswert historischer PR-ForschungSzyszka, Peter
2010Eine Marke ein Versprechen : wie Werte und Emotionen die Nachhaltigkeit bei Zimtstern bestimmenReidenbach, Judith; Honegger, Philip; Scheidegger, Reto