Browsing by Publication Type Konferenz: Sonstiges

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1451 to 1470 of 2774 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017MA, MSc, MBA, MAS - ein ÜberblickGlenck, Anita
2016(Machine × Human Learning)^n – Partners Learning Together : KeynoteOtt, Thomas
2009-08-28Machines as participants in the communication process : the implications of SEO for translationMassey, Gary; Jud, Peter
2001Die Macht der SpracheStocker, Christa
2003Macht und Abhängigkeit in Zuliefernetzwerken der AutomobilindustrieKucza, Gunther
2018Macroinvertebrate drift response to hydropeaking simulations with varying peak discharge and ramping velocitiesSchülting, Lisa; Dossi, Florian; Graf, Wolfram; Tonolla, Diego
2016-11-04Mahlzeiten im Verlauf von drei GenerationenBrombach, Christine
2018-03-08Mahlzeiten- und Fütterungspraktiken im Säuglingsalter. Welche Bedarfe ergeben sich für die Ernährungskommunikation? Ein Beispiel aus ThüringenMarx, Kerstin; Körner, J.; Dawczynski, Christine; Lorkowski, Stefan; Meier-Gräwe, Uta; Brombach, Christine
2015-03-23Making applied linguistics matter : the case of investigating tacit knowledge in the newsroomPerrin, Daniel
2018Making the market : active labour market programmes and economic government of the unemployed in SwitzerlandStreckeisen, Peter
2002Management of OEM : networks in the automotive industryKucza, Gunther; Peyinghaus, M.
2011Managementausbildung und Persönlichkeit : eine SymbiosePrandini, Markus
2019Managing digital innovation in manufacturing companiesDeflorin, Patricia; Scherrer, Maike
2012-07Managing RISK : designing a needs-based online learning platform to develop student translators’ information literacy skillsMassey, Gary; Riediger, Hellmut; Lenz, Simon
2018-09-19Mangelernährung im Akutspital : Qualität der ernährungsspezifischen Pflegeprozessplanung und -dokumentation bei Menschen nach einem SchlaganfallLöffler, C.; Petry, Heidi; Händler-Schuster, Daniela
2019Manufacturing network coordination in the digital ageDeflorin, Patricia; Scherrer, Maike; Schillo, Katrin; Ziltener, Andreas
2008Marketing events : determinants and consequences of participant satisfactionMüller, Steffen; Lütke, Verena
2015Marktforschung 4.0: Innovation und Konsumentenakzeptanz : wie man Konsumenten gelegentlich zu ihrem Glück zwingen mussBearth, Angela
2015Mass spectrometry-based glycan analysis of the glycoprotein ricinThurnheer, Anina; Josuran, Roland; Müller, Christian; Avondet, Marc-André; Zaborosch, Christiane
2018Materialism versus green values : revisiting research on value conflictsFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas