Browsing by Publication Type Buchbeitrag

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 953 to 972 of 1823 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Machine interpretingJekat, Susanne Johanna
2011Machines as participants in the communication process : the implications of SEO for translationJud, Peter; Massey, Gary
2019Die Macht des Computerspielers : strukturelle Kopplung als Determinante spielbezogener WirkungsprozesseLippuner, Florian
2019Macht und MikropolitikPfister, Andres Claudius; Zirkler, Michael
2009Machtstrukturen auf kommunaler Ebene : das Verhältnis zwischen lokaler Exekutive und Legislative im BundesländervergleichFlick, Martina
2018Maestrani : emotionale Schokolade auf allen KanälenWilda, Markus; Suvada, Adrienne
2001MailTack : Individuelles WissensmanagementTodesco, Rolf
2014Making Strategies Public : Strategiekommunikation und ihre Bedeutung für die UnternehmenspolitikStücheli-Herlach, Peter; Grand, Simon
2016Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroomSuter Reich, Virginia; Müller, Andrea
2008Managementansätze zur Förderung serviceorientierten DienstleisterverhaltensCoenen, Christian
2012Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issuesHari, Jürg J.
2005-02Managing risk within supply chains : using adaptive safety stock calculations for improved inventory controlBödi, Richard; Schimpel, Ulrich
2015Managing structural ambiguity : understanding new challenges in collaborative R&D policy makingWolf, Miriam; Wilkins, Terence A.
2013Die Mangostan Frucht und ihre wirksamen Xanthone : eine aktuelle Literaturübersicht und ein Ausblick für den Einsatz in der KosmetikWolfram, Evelyn; Aus dem Siepen, Brigitte; Lindner, Michèle
2015Manipulations in imagined spaceSchurk, Holger
1997Marginalie oder Theoriebaustein? Zum Erkenntniswert historischer PR-ForschungSzyszka, Peter
2010Eine Marke ein Versprechen : wie Werte und Emotionen die Nachhaltigkeit bei Zimtstern bestimmenReidenbach, Judith; Honegger, Philip; Scheidegger, Reto
2013MarkenkreationsauftragSchwenninger, Marc
1999Market design, trading behavior and price discovery : an experimental stock marketGerke, W.; Bienert, Horst
2007Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb habenHari, Jürg