Browsing by Publication Type Buchbeitrag

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 168 to 187 of 1947 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2012Bachelorarbeiten am Institut Hebamme der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften : Schreibprojekte zwischen Wissenschaft und PraxisBrendel-Hofmann, Karin
2017Bacterial diseasesSaponari, Maria; Gétaz, Michael; Palkovics, László; Kuzmanović, Nemanja; Puławska, Joanna, et al
2013Bacteriophage biocontrolFieseler, Lars; Loessner, Martin
2011Bacteriophages and food safetyFieseler, Lars; Loessner, Martin; Hagens, Steven
2010Bag bioreactor based on wave-induced motion : characteristics and applicationsEibl-Schindler, Regine; Werner, Sören; Eibl, Dieter
19-Jan-2011Bag mixing system for single-useWerner, Sören; Kraume, Matthias; Eibl, Dieter
2018Balance, gait, and falls in spinal cord injuryWirz, Markus; van Hedel, Hubertus
1999Der Ball : der wendende PunktMüller Farguell, Roger W.
2013Bankensystem aus Schweizer SichtZiegler, Suzanne
2013Das Bankgeschäft in KürzeNagel-Jungo, Gabriela
1-May-2013BankrechnungswesenNagel-Jungo, Gabriela
2013Bankspezifische Kosten- und LeistungsrechnungNagel, Gabriela
2011Base technologiesLiebhart, Daniel; Schmutz, Guido; Welkenbach, Peter
2019Basic needs, resilience, and general principles in counselingSchär Gmelch, Marcel; Knafla, Imke
2011Basic principlesLiebhart, Daniel; Schmutz, Guido; Welkenbach, Peter
2011Basic problems in self-assembling robots and a case study of segregation on tribolon platformMiyashita, Shuhei; Tientcheu Ngouabeu, Aubery Marchel; Füchslin, Rudolf Marcel; Nakajima, Kohei; Audretsch, Christof, et al
2018Baubranche 4.0 : Building Information ModelingBarth, Linard; Heierli, Reto
2016Bedeutung der Büroumgebung im BGM : Gestaltung von Büros und der begleitende VeränderungsprozessWindlinger Inversini, Lukas; Konkol, Jennifer; Sterner, Cornelia; Zurkinden, Rudolf
2006Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des KundenCoenen, Christian
2011Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des KundenCoenen, Christian