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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2014Umfrage bei Anbietern von Energieeffizienz-Programmen : Zwischenbericht Projekt \\\"Negawatt statt Megawatt\\\"Rohrer, Jürg; Berger, Christian; Günther, Eva; Hackenfort, Markus; Kavci, Senem, et al
2015Umfrage bei KMU zur Teilnahme an Energieeffizienzprogrammen : «Negawatt statt Megawatt» Forschungsprojekt zur Verbesserung der Wirkung von Energieeffizienzprogrammen bei KMUHackenfort, Markus; Berger, Christian; Günther, Eva; Rellstab, Rolf; Rinaldi, Patrick, et al
2018Understanding product lifecycle management in manufacturing industriesBrenner, Walter; Zarnekow, Rüdiger; Holler, Manuel
2015Understanding the business value : towards a taxonomy of industrial use scenarios enabled by cyber-physical systems in the equipment manufacturing industryHerterich, Matthias M.; Holler, Manuel; Uebernickel, Falk; Brenner, Walter
11-Nov-2016Understanding the business value of intelligent products for product development in manufacturing industriesHoller, Manuel; Übernickel, Falk; Brenner, Walter
2015Unternehmen im SpagatBerger, Verena; Hetze, Katharina; Hansjörg, Ruf; Leisinger, Matthias
2024Unternehmen zwischen Hype & SchockRüeger, Brian; Volkmar, Gioia
1997Die Unternehmensberatung im UmbruchRüeger, Brian; Woog, Marc
2014User experience of video‑on‑demand applications for smart TVs : a case studyMiesler, Linda; Gehring, Bettina; Hannich, Frank; Wüthrich, Adrian
2013Using voice of the customer programs to improve customer loyalty : the example hiltiMüller, Steffen
9-Mar-2023Value creation with digital twins : application-oriented conceptual framework and case studyBarth, Linard; Schweiger, Lukas; Galeno, Gianluca; Schaal, Nikolas; Ehrat, Matthias
2021Value creation with digital twins : framework validation and analysis of further development prioritiesBarth, Linard; Ehrat, Matthias; Holler, Manuel; Fuchs, Rainer
2022Value creation with digital twins in the end-of-lifecycle phase of smart products : applied data resources in academic literatureGaleno, Gianluca; Barth, Linard; Ehrat, Matthias; Demiriz, Umut
2022Value generation in the product lifecycle with digital twins : status quo in Swiss companiesBarth, Linard; Ehrat, Matthias; Galeno, Gianluca; Holler, Manuel; Savic, Nikola
2013Der vernetzte Laden: vom Auslaufmodell zur Perle : wird der PoS durch CRM-Integration zum Serviceführer?Hannich, Frank; Crowden, Catherine; Wüthrich, Adrian
2017Die Verwendung von sozialen Normen in Gamification zur Förderung einer nachhaltigen ErnährungBerger, Verena
24-Sep-2021Video production and distribution platform in Swiss sports teams : an analysis of acceptance and willingness to payHüttermann, Marcel; Haefliger, Fabian; Stallone, Valerio
2020Voice search : a new customer experience for swiss tourismRozumowski, Anna; Kotowski, Wolfgang; Klaas, Michael
2009Von LOHAS profitierenRüeger, Brian
2021Von «Value in Transaction» zu «Value in Use»Rüeger, Brian