Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 188 to 207 of 507 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTestMüller, Steffen; Struik, Arie; Beinert, Markus
2017Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?Müller, Steffen; Beinert, Markus; Seiler, Roger
2017Implicit preference of the hourglass figure in models used for advertisingHari, Jürg; Rawitzer, Heike
8-Dec-2016‘Imposed consociationalism’ : external intervention and power sharing in Bosnia and HerzegovinaMerdzanovic, Adis
May-2022Improving service value creation for manufacturing SMEs by overcoming data sharing hurdles in ecosystemsMeierhofer, Jürg; Kugler, Petra; Vogt, Helen; Dobler, Martin; Benedech, Rodolfo Andres, et al
2020In defence of political correctnessMerdzanovic, Adis
28-May-2020In der Schweiz fühlt sich der Gast sicherMüller, Steffen; Heim, Nina
2017Informational nudges as an effective approach in raising awareness among young adults about the risk of future disabilityMiesler, Linda; Scherrer, Corinne; Seiler, Roger; Bearth, Angela
2014Informationsaustausch unter Wettbewerbern im Schweizer KartellrechtKaufmann, Oliver
3-Jun-2011Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen MarketingerfolgBerger, Verena
10-Aug-2019Innovative Preissetzungsmechanismen unter besonderer Berücksichtigung von Pay-What-You-WantMatthias, Sander; Heim, Nina
2018Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport : eine Fallstudienanalyse der Vereinsmarke FC St. PauliStröbel, Tim; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Nagel, Siegfried
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
2015Interactive preferencesNax, Heinrich H.; Murphy, Ryan O.; Ackermann, Kurt Alexander
2011Internationales Product Management 2011 : Einsatz und Trends – Ergebnisse SchweizSauer, Cornelia; Weissert, Susanne; Rüeger, Brian; Müller, Guido
2017Introducing the green materialist : a cluster analysis of North American and Swiss consumer populationsMartin, Christian; Furchheim, Pia; Morhart, Felicitas
2020Introduction to the minitrack on firm and user generated content in the digital economy : key players, management and impactKlaas, Michael; Beurer-Zuellig, Bettina
20-Nov-2015Irrational gleich unvorhersehbar? : Erkenntnisse aus Behavioural Economics und Psychologie für das MarketingMiesler, Linda
2011Isn't it cute : an evolutionary perspective of baby-schema effects in visual product designsMiesler, Linda; Leder, Helmut; Herrmann, Andreas
2007Ist der Ausbeutungsverdacht im Handel noch existent?Woratschek, Herbert; Hannich, Frank; Reinhard, Kunz; Sanktjohanser, Maike