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Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)
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Issue Date
Title
Involved Person(s)
2018
Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTest
Müller, Steffen
;
Struik, Arie
;
Beinert, Markus
2017
Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?
Müller, Steffen
;
Beinert, Markus
;
Seiler, Roger
2017
Implicit preference of the hourglass figure in models used for advertising
Hari, Jürg
;
Rawitzer, Heike
8-Dec-2016
‘Imposed consociationalism’ : external intervention and power sharing in Bosnia and Herzegovina
Merdzanovic, Adis
May-2022
Improving service value creation for manufacturing SMEs by overcoming data sharing hurdles in ecosystems
Meierhofer, Jürg
;
Kugler, Petra
;
Vogt, Helen
;
Dobler, Martin
;
Benedech, Rodolfo Andres
, et al
2020
In defence of political correctness
Merdzanovic, Adis
28-May-2020
In der Schweiz fühlt sich der Gast sicher
Müller, Steffen
;
Heim, Nina
2017
Informational nudges as an effective approach in raising awareness among young adults about the risk of future disability
Miesler, Linda
;
Scherrer, Corinne
;
Seiler, Roger
;
Bearth, Angela
2014
Informationsaustausch unter Wettbewerbern im Schweizer Kartellrecht
Kaufmann, Oliver
3-Jun-2011
Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg
Berger, Verena
10-Aug-2019
Innovative Preissetzungsmechanismen unter besonderer Berücksichtigung von Pay-What-You-Want
Matthias, Sander
;
Heim, Nina
2018
Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport : eine Fallstudienanalyse der Vereinsmarke FC St. Pauli
Ströbel, Tim
;
Hüttermann, Marcel
;
Hannich, Frank
;
Nagel, Siegfried
2022
Integration der Aufgaben
Rüeger, Brian
;
Klaas, Michael
;
Müller, Steffen
;
Graf, Sandro
2015
Interactive preferences
Nax, Heinrich H.
;
Murphy, Ryan O.
;
Ackermann, Kurt Alexander
2011
Internationales Product Management 2011 : Einsatz und Trends – Ergebnisse Schweiz
Sauer, Cornelia
;
Weissert, Susanne
;
Rüeger, Brian
;
Müller, Guido
2017
Introducing the green materialist : a cluster analysis of North American and Swiss consumer populations
Martin, Christian
;
Furchheim, Pia
;
Morhart, Felicitas
2020
Introduction to the minitrack on firm and user generated content in the digital economy : key players, management and impact
Klaas, Michael
;
Beurer-Zuellig, Bettina
20-Nov-2015
Irrational gleich unvorhersehbar? : Erkenntnisse aus Behavioural Economics und Psychologie für das Marketing
Miesler, Linda
2011
Isn't it cute : an evolutionary perspective of baby-schema effects in visual product designs
Miesler, Linda
;
Leder, Helmut
;
Herrmann, Andreas
2007
Ist der Ausbeutungsverdacht im Handel noch existent?
Woratschek, Herbert
;
Hannich, Frank
;
Reinhard, Kunz
;
Sanktjohanser, Maike