Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 465 to 484 of 507
< previous
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
Aug-2023
Waffenbesitzer in der Schweiz : Ergebnisse einer Befragung 2023
Suvada, Adrienne
;
Merdzanovic, Adis
;
Baier, Dirk
2014
Warmth and competence dimensions of brands as a result of implicit perceptions
Hari, Jürg
;
Forestier, Céline
;
Rawitzer, Heike
;
Laager, Yvonne
2017
Was ist die digitale Transformation und digitales Marketing?
Klaas, Michael
2022
Was ist Marketing?
Rüeger, Brian
2022
Was sind Kunden zu zahlen bereit? : ein Vergleich der Open-Ended-, Gabor-Granger- und Van-Westendorp-Methode
Müller, Steffen
;
Heim, Nina
;
Matthys, Stefan
2013
We don't need no statusfaction?!
Hari, Jürg J.
;
Rawitzer, Heike
2013
Welche CRM-Trends Schweizer Unternehmen beschäftigen
Hannich, Frank
;
Gehring, Bettina
;
Comolli, Lucia
16-Apr-2021
Welche datenbasierten Servicemodelle sind erfolgsversprechend für KMU der Maschinen‑, Anlagen‑, Elektro- und Metallindustrie?
Vogt, Helen
;
Ehrat, Matthias
;
Fuchs, Rainer
;
Holler, Manuel
2017
Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews
Beinert, Markus
;
Struik, Arie
;
Müller, Steffen
12-May-2023
Wer bezahlt denn heute noch bar?
Graf, Sandro
;
Heim, Nina
;
Stadelmann, Marcel
;
Trütsch, Tobias
2021
Werttreiber Product Information Management (PIM) : wie PIM aus produktbezogenen Daten greifbaren Nutzen macht
Wyss, Saskia
;
Demiriz, Umut
;
Fuchs, Rainer
2010
What counts in personal selling : corporate image, corporate function or corporate representative? Two experiments on first impressions
Hari, Jürg
;
Meili, C.
;
Stros, M.
;
Petkovic, M.
2016
What drives loyalty program perception? : a cross-country analysis
Müller, Steffen
;
Seiler, Roger
;
Beinert, Markus
2015
What drives SME to energy efficient behavior? : results of a Swiss survey
Hackenfort, Markus
;
Rohrer, Jürg
14-Nov-2022
When information security depends on font size : how the saliency of warnings affects protection behavior
Ebert, Nico
;
Ackermann, Kurt A.
;
Bearth, Angela
2016
Which product features delight customers? : an analysis of online reviews
Müller, Steffen
;
Beinert, Markus
2022
Who ate all our cookies? : investigating publishers’ challenges caused by changes in third-party cookie tracking
Stallone, Valerio
;
Gägauf, Aline
;
Kaya, Tania
2022
Why do consumers discard products prematurely? : a consumer value perspective
Furchheim, Pia
;
Kreidler, Nicole
3-Sep-2020
Wie die Speisekarte den Kauf steuert
Coray, Giacun Alexander
;
Müller, Steffen
;
Heim, Nina
2006
Wie geschieht Innovation in Schweizer KMU? : Forschungsbericht des Teilprojektes ADAM I
Jung, Adalbert
;
Dönnges, Godela
;
Hari, Jürg J.
;
Pult, I.