Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 296 to 315 of 507 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
12-Sep-2023One size doesn`t fit all : segmentation and tailoring in health promotion and prevention, the case of Tobacco PreventionWieber, Frank; Müller, Steffen; Ackermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
Sep-2021Online Retailer Survey 2021 : empirical findings on the e-commerce boom in Switzerland and AustriaZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Sep-2022Online retailer survey 2022 : success factors and omnichannel services in digital commerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2014Online web experiments using live web contentSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2020Online-Feedback ist nur halbe WahrheitMüller, Steffen
Nov-2019Onlinehändlerbefragung 2019 : Chancen und Herausforderungen im Vertrieb und Marketing von Schweizer OnlineshopsZumstein, Darius; Steigerwald, Antonia
Sep-2020Onlinehändlerbefragung 2020 : nachhaltiges Wachstum des E-Commerce und Herausforderungen in KrisenzeitenZumstein, Darius; Oswald, Carmen
Sep-2021Onlinehändlerbefragung 2021 : Erkenntnisse zum E-Commerce-Boom in der Schweiz und ÖsterreichZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2022Onlinehändlerbefragung 2022 : Erfolgsfaktoren und Omnichannel-Services im Digital CommerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Sep-2023Onlinehändlerbefragung 2023 : E-Commerce nach Corona: Fachkräftemangel, Überdistribution und Künstliche IntelligenzZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2015Opt-in Kampagnen reloadedLucco, Andreas
2020Perception and recognition of native advertisingStallone, Valerio
2012Perspectives of customer relationship management (CRM) : theory, results of an empirical study from Switzerland and management implicationsSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Kraus, Sascha; Hillbrand, Christian, et al
2013Physische Post wirkt gerade bei Jungen besonders gutMüller, Salome; Hannich, Frank
May-2020PIDAS Benchmark-Studie : Kundenservice im digitalen ZeitalterMonard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Skerswetat, Jörn; Müller, Melanie; Hannich, Frank, et al
2013Plan and deliver business 2.0 initiativesLardi, Kamaleswari; Ledergerber, Armin
2013Plan and deliver enterprise collaboration initiativesLardi, Kamales; Rellstab, Rolf
2021Plant-based meat alternatives : motivational adoption barriers and solutionsJahn, Steffen; Furchheim, Pia; Strässner, Anna-Maria
2018Playing a game or making a decision? : methodological issues in the measurement of distributional preferencesGreiff, Matthias; Ackermann, Kurt; Murphy, Ryan
2013Policy strategies for innovation in SwitzerlandRios-Morales, Ruth; Crotts, John; Schweizer, Max