Browsing by Subject (DDC) 070: Nachrichtenmedien, Journalismus und Verlagswesen

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 101 to 120 of 520 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2010Evaluation SDA WissenschaftsdienstSchanne, Michael; Hüsser, Angelica
2017Evaluative media research in a foreign contextKeel, Guido
2022Examining the most relevant journalism innovations : a comparative analysis of five european countries from 2010 to 2020Meier, Klaus; Schützeneder, Jonas; García-Avilés, José A.; Valero Pastor, José M.; Kaltenbrunner, Andy, et al
2020Exploring narrativity in data visualization in journalismWeber, Wibke
27-Oct-2021Évaluation des chaînes d'impact au Studio Kalangou : rapport draft à l'attention de la Fondation HirondelleKeel, Guido; Spurk, Christoph
2004Fachjournalisten als Absatzhelfer des Marketings?Szyszka, Peter
2012Factors for changing professional norms among journalistsKeel, Guido
2012Factors for changing professional norms among journalistsKeel, Guido
1-Dec-2023Factors influencing young people’s news consumption in Switzerland during normative transitions : a mixed methods studyKlopfenstein Frei, Nadine; Wyss, Valery; Weber, Wibke
2002Feedback-Gespräche über journalistische LeistungenWyss, Vinzenz
2019Finanzjournalismus im Spannungsfeld von Fachwissen, Stories und FinanzliteralitätWhitehouse, Marlies; b-public AG
Oct-2019Finanzjournalismus im Spannungsfeld von Fachwissen, Stories und Finanzliteralität [veraltete Auflage]Whitehouse, Marlies; b-public AG
1999Das Förderprogramm Wissenschaftsjournalismus der Robert Bosch Stiftung GmbH : EvaluationSchanne, Michael; Göpfert, Winfried
2017Fragmentary narrative reasoning : on the enthymematic structure of journalistic storytellingZampa, Marta; Perrin, Daniel
2018Fragmentary narrative reasoning : on the enthymematic structure of journalistic storytellingPerrin, Daniel; Zampa, Marta
22-Apr-2022From data to innovation : how communication students use findings from a journalism research project to develop innovative news productsKlopfenstein Frei, Nadine; Gnach, Aleksandra; Wyss, Valery
2007“Für uns muss eine Meldung einfach gemacht sein” : Textdesignstrategien und Wirkungsvorstellungen untersuchenPerrin, Daniel
2013Gekaufte Wissenschaft : Wissenschaftsjournalismus im Kreuzfeuer «Wissen in der Pendlerzeitung 20 Minuten»Wyss, Vinzenz; Koch, Carmen
2016Gemeckere auf Knopfdruck : das Forschungsprojekt „Radar Medienkritik Schweiz“Saner, Mirco
2015Gemeckere auf Knopfdruck : Komplexitätsreduktion durch computerunterstützte Inhaltsanalyse nationaler MedienkritikSaner, Mirco; Francolino, Vincenzo; Kuntschik, Philipp