Browsing by Person wied

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 17 to 36 of 42 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2011Ein gutes Gesundheitswesen braucht freien WettbewerbWieder, Regine
1998Highlights from the archive of the German society of PennsylvaniaWieder, Regine
2008Kommunikationsmanagement für interkulturelle ProjekteWieder, Regine
1999Konrad Nies rediscoveredWieder, Regine
1998Konrad Nies rediscoveredWieder, Regine
2000Konrad Nies, "The revenge of the forest primeval"Wieder, Regine; Lohmann, Christoph
2013Mechanisms of trust-building communication in annual reports during the first financial crisis in the second millennium : the examples of the Swiss banks UBS and Credit SuisseRosenberger Staub, Nicole; Wieder, Regine
10-Oct-2007Neue Master-Studiengänge ab 2008Haelg, André; Wieder, Regine
2010Pendeln zwischen Markt und EntwicklungWieder, Regine
2015Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der CommerzbankRosenberger Staub, Nicole; Wieder, Regine; Hellmann, Uwe
2007Professionell sein reicht nicht – Glaubwürdigkeit entscheidetWieder, Regine
2019Quality assurance in translation and corporate communicationsMassey, Gary; Wieder, Regine
2009Strategisches Kommunikationsmanagement für interkulturelle ProjekteWieder, Regine
2016Swissness : an example of nation branding and its benefits for businessWieder, Regine
2019Swissness bei SWISS : eine Analyse des Potenzials des Co-Branding mit der Marke Schweiz bei der Schweizer Fluggesellschaft Swiss International Air LinesWieder, Regine; Nanchen, Kerstin
2008Systematische Kommunikation für interkulturelle ProjekteWieder, Regine
2014Der Text zu den Zahlen : vertrauensfördernde Argumentation in Geschäftsberichten der Schweizer Grossbanken UBS und Credit Suisse während der Finanzkrise ab dem Jahr 2007Rosenberger Staub, Nicole; Wieder, Regine
2012The Swiss army knife : an enduring Swiss valueWieder, Regine
15-Oct-2016Unternehmerische Verantwortung und Kommunikation : das gesellschaftsorientierte Reputationsmanagement der CommerzbankWieder, Regine
2016Vertrauen und Kommunikation - Strategien eines gesellschaftsorientierten KommunikationsmanagementsWieder, Regine; Rosenberger Staub, Nicole