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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016ABO-DERG project „The Donor of the Future“ : the donors‘ perspectiveBoenigk, Silke; Sundermann, Larissa M.; de Kort, Wim
Sep-2018Auf dem Weg zum agilen Heim : der "Agil-Check" misst die Anpassungsfähigkeit an ein sich veränderndes UmfeldWittmann, Frank; Sundermann, Larissa M.
2018Aus Fehlern lernen : ein Modell zur partizipativen Qualitätsentwicklung in sozialen Non-Profit-OrganisationenHerzig, Michael; Sundermann, Larissa M.
2014Blood donor segmentation : identifying the blood donor of the futureBoenigk, Silke; Sundermann, Larissa M.
2023Breaking new ground : combining crowdfunding and foundation grantsKehl, Konstantin; Sundermann, Larissa M.
2016Catch them if you can : direct mailing effects on early career donorsSundermann, Larissa M.; Leipnitz, Sigrun
2018Catch them if you can : the effect of reminder direct mailings on the return rate of first-time donorsSundermann, Larissa M.; Leipnitz, Sigrun
2015Do differentiated blood donor marketing campaigns work? : an experimental studyBoenigk, Silke; Sundermann, Larissa M.
2015Do differentiated blood donor marketing campaigns work? : an experimental studyBoenigk, Silke; Sundermann, Larissa M.; Willems, Jürgen
May-2017"Doing Family" - Teilprojekt A2 : 'betriebswirtschaftliche Darstellung' des Familienalltags als HerstellungsprozessLiesen, Christian; Sundermann, Larissa M.
2018Fehlerkultur im Qualitätsmanagement von NPOHerzig, Michael; Sundermann, Larissa M.
Mar-2019Intelligent kombiniert : Crowdfunding und StiftungsförderungSundermann, Larissa M.; Kehl, Konstantin
Dec-2019Kinder psychisch kranker Eltern : einfach nur Kind sein könnenTausendfreund, Tim; Kehl, Konstantin; Sundermann, Larissa M.; Gavez, Silvia; Stohler, Renate
2018Share experiences : receiving word of mouth and its effect on relationships with donorsSundermann, Larissa M.
2014Strategic approach to recruit new blood donor segments based on preferencesBoenigk, Silke; Sundermann, Larissa M.
2015The impact of blood donor marketing : an experimental study on direct mailing effectsLeipnitz, Sigrun; Sundermann, Larissa M.
2017The ‘Donor of the Future Project’ : first results and further research domainsSundermann, Larissa M.; De Kort, Wim L.; Boenigk, Silke
2017Under blood pressure : differentiated versus undifferentiated marketing to increase blood donationsSundermann, Larissa M.; Boenigk, Silke; Willems, Jurgen
2018Wie viel „Policy Entrepreneurship“ braucht und verträgt die Führung von Organisationen des Sozialwesens in den Zeiten von Spardruck und Ökonomisierung : eine theoretische Annäherung und Grundlagen einer ForschungsagendaKehl, Konstantin; Liesen, Christian; Sundermann, Larissa M.; Wolf, Miriam
Nov-2017Wirkung und Effektivität : wie Sie die Leistungsfähigkeit Ihrer Organisation prüfen und nutzen könnenKehl, Konstantin; Sundermann, Larissa M.