Browsing by Person sste

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 13 to 32 of 32 < previous 
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2011Machtspiele lohnen sich nichtAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2005Mit einem durchgängigen Strategieprozess zum Erfolg : von der Strategieentwicklung bis zum Controlling der StrategieumsetzungKrugmann, Beate; Schuppisser, Stefan
2009Nachrichten in UnternehmenStoll, Bernhard; Schuppisser, Stefan
2018Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2002Stakeholder Management : Beziehungen zwischen Unternehmungen und nicht-marktlichen Stakeholder-Organisationen : Entwicklung und EinflussfaktorenRühli, Edwin; Schuppisser, Stefan
2014Strategieprozesse : Inhalte, Abläufe und PhasenPichel, Kerstin; Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
2014Strategisches ManagementSchuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
2006Strategisches Performance Management / Balanced Scorecard bei der Zürcher KantonalbankBerlinger, Lucien; Schuppisser, Stefan
1994Switzerland and its industry in international competitionRühli, Edwin; Schuppisser, Stefan
2011Teure MachtspieleAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2001The diAx Case (A) : taking advantage of the liberalisation in the Swiss telecommunications industrySchuppisser, Stefan
2001The diAx Case (B) : deciding on the timing of entry into the liberalised fixed telephony market in SwitzerlandSchuppisser, Stefan
2001The diAx case (C) : non-market challenges in the Swiss wireless telephony businessSchuppisser, Stefan
2022To B or not to B : the organizational and strategic impact of the B Corp certificationSchuppisser, Stefan; Good, Julian
2018Trust in motorcycle brands : an empirical study on brand personality and trust building measures on motorcycle websitesSeiler, Roger; Schuppisser, Stefan; Koruna, Stefan
2003Von der Strategie zum Budget : wie mit der Balanced Scorecard die Fähigkeit zur Strategieumsetzung verbessert werden kannSchuppisser, Stefan
2018Wertschöpfungsorientierte Strategiearbeit : ein Onelinetool für mittelständische UnternehmenKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Loretan, Stephan
2012Wie systematische Unternehmensentwicklung in KMU gelingen kannKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012Wie Unternehmen ihre Wertschöpfung einfach überprüfen können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 1Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012Wie Unternehmen ihre Wertschöpfungspotenziale aktivieren können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 2 / 2Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther; Gaupp, Michael