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Issue DateTitleInvolved Person(s)
1998A framework to analyze the evolution of relationships between firms and non-market stakeholder organizations (NMSOs)Schuppisser, Stefan
2002A stakeholder perspective for analyzing market relationshipsPolonsky, Michael; Schuppisser, Stefan; Beldona, Srikanth
1998A stakeholder perspective to developing a supportive network of marketingPolonsky, Michael J.; Schuppisser, Stefan
2021Can sports sponsorship affect consumers’ motivation for sports consumption?Thomas, Oliver; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2011Competitive Intelligence in Schweizer KMUSchuppisser, Stefan; Giese, Monika; Stoll, Bernhard
2003Developing relationships : a nonlinear processPolonsky, Michael; Schuppisser, Stefan; Beldona, Srikanth
1996Exploring theoretical relationships between charismatic leadership theory and corporate social performanceSchuppisser, Stefan
2021First insights on brand attitude towards a retailer’s individual private labelsReimann, Olivier; Thomas, Oliver; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
1999How research on social movement organizations can improve stakeholder management practiceSchuppisser, Stefan
2020How sport sponsorships affect motivation for sport consumption : the role of perceived brand sincerityReimann, Olivier; Thomas, Oliver; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2009KMU Strategie-Barometer : eine Standortbestimmung von Schweizer Klein-, Mittel- und GrossunternehmenCometta, Claudio; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Hertach, Christian; Reidenbach, Judith
2011KMU-Strategiebarometer 2011Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther; Cometta, Claudio; Hertach, Christian
2011Machtspiele lohnen sich nichtAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2005Mit einem durchgängigen Strategieprozess zum Erfolg : von der Strategieentwicklung bis zum Controlling der StrategieumsetzungKrugmann, Beate; Schuppisser, Stefan
2009Nachrichten in UnternehmenStoll, Bernhard; Schuppisser, Stefan
2018Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2002Stakeholder Management : Beziehungen zwischen Unternehmungen und nicht-marktlichen Stakeholder-Organisationen : Entwicklung und EinflussfaktorenRühli, Edwin; Schuppisser, Stefan
2014Strategieprozesse : Inhalte, Abläufe und PhasenPichel, Kerstin; Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
2014Strategisches ManagementSchuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
2006Strategisches Performance Management / Balanced Scorecard bei der Zürcher KantonalbankBerlinger, Lucien; Schuppisser, Stefan