Browsing by Person seir

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 48  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019A comparative analysis of cryptocurrency consensus algorithmsWagner, Kevin; Keller, Thomas; Seiler, Roger
2014A marketing research tool for conducting online experiments in university industry relationshipsSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2014An integrated web experiment tool using open source softwareSeiler, Roger; Miesler, Linda
2016Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA modelSeiler, Roger; Klaas, Michael
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2013Die Auswirkungen der Vertrauenswürdigkeit eines Online-Shops auf die Ziele des eCRM : unter besonderer Berücksichtigung des transaktionalen und relationalen KundenwertsMyrach, T.; Schauer, H.; Seiler, Roger
2015Changing the warmth and competence dimensions : experimental validation in the context of insurance consultantsSeiler, Roger; Hari, Jürg J.; Kavci, Senem
2018Chatbots/conversational interfaces in the context of the stereotype content model (SCM)Seiler, Roger; Schär, Annemarie
2018Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights onlineSeiler, Roger; Müller, Steffen; Herzog, Clemens
2016Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördernBétrisey, Michèle; Seiler, Roger
2016Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussenSeiler, Roger; Bétrisey, Michèle
2016Daten als BrennstoffSeiler, Roger
2017Deal or no deal? : assessing the daily deal shopperBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger
2019Digitales Toolkit BWL-Studierende : Emerging Technologies virtualisiertSeiler, Roger; Koruna, Stefan
2015E-Health, fitness trackers and wearables : use among Swiss studentsSeiler, Roger; Hüttermann, Marcel
2019Der Einbezug von User Generated Content auf Instagram und dessen Einflüsse auf den Brand Equity : eine Analyse aus UnternehmenssichtBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger; Hunziker, Rahel
2019Einfluss auf die Kaufabsicht von Damenschmuck und welche Rolle dabei der Einsatz von Prominenten sowie das Medienformat spielenSeiler, Roger; Beurer-Züllig, Bettina; Ricetta, Eleonora
2019Exploring digital competencies and likelihood to recruit graduates amongst SMEs in UK and SwitzerlandNachmias, Stefanos; Mitsakis, Fotis; Hubschmid-Vierheilig, Elena; Rohrer, Monika; Seiler, Roger
2019Flexibilisierung der Hochschulbildung durch MOOCs : Disruption oder IntegrationKoruna, Stefan; Zbinden, Michael; Seiler, Roger
2017Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?Müller, Steffen; Beinert, Markus; Seiler, Roger